Kui see karpa eelmine päev, siis võta endale tutikas masin. Sa ei saa never kindel olla, kas neil pritsung töökorras. Hiljem maksad mõni sada eur paranduseks...
Asi on selles , et praegused rollerid mis tulevad tehasest karpaga on kindlad ja vastupidavad. Vaata aasta millal oli toodetud need Di-techid , naljakas ju. Kui karpa mootoriga midagi katki l2heb siis odavam remondi ka teostada ja tuunida ka parem kui pritsungut. Kui sa tahad lihtsalt kogu aeg muretuid soita stock masinaga siis osta poest uut Aprilia SR-R Factoryt ja ongi koik. Di-tech on vana teema... :roll: Kui tahad veelgi rohkem infot saada siis tule Aprilia esindusele ja raagi tark meeskonnaga.
Ma lihtsalt tahaksin teada mis mootor on parem... Mul on saavi mis kallim karp vyi prits, raha olemas. Malossi kit 70cc mulle aitab. Karp ma ei soovi osta, ei huvita see asi.
Jäta meelde. Kui sa tahad pritsinguga sõita muretult, siis Malossi Sport ei taga sulle seda. Ilmselt saad ajukepi osaks, sest pritsung ei ole mõeldud tuunimiseks. Kui aga peab olema Malossi Sport, siis oleks kasulik ikkagi karpaga pill vaadata.
Kui antaks valida morini pritsungi ja piaggio pritsungi vahel, siis võtaks pigem piaggio. Kergem juppe leida kui vaja läheb, uuem seega enamasti vähem sõitnud, ning variaatorisse sobivad karburaatoriga piaggio jupid ka, mida leidub lademetes. Kui inimene on otsustanud et ta tahab kindlalt sissepritset, siis võiks siiski teemas püsida, et kumb mootor on parem, mitte talle karburaatoriga masinat peale suruda.
zone inimesed lihtsalt ütlevad et ei ole mõtet pritsungit osta. Kompressorid jne maksavad sitaks 300eurone laks kui perse minema. Nii , et osta karpaga pill