Oleneb mis marki roller on. kui on tuntud mark siis on lihtne arvele saada. kui ei ole siis läheb kauem aega. tüübikinnitus on see millest rääkisin,põhjendus miks pole arvele võtnud,maksab 16euri
Mis väidetav aasta on? Praegu saab dokkideta arvele masinaid, mis on aastast 2005 või vanemad. Enda paberimajanduse lihtsustamiseks oleks mõistlik kellegiga OM leping sõlmida ja siis Arki minna. Arvele võtt maksab ~16 euri. Keerulisus sõltub täpselt sellest, millise inimese otsa satud ning mis tuju tal tol päeval on.
1998-2002 Neid.vist ainult tehti , samas iseasi mis neile ütled.OM on olemas , roller austriast toodud
Forulat võidakse kergemini võtta arvele kui Torpedot, kuna Tartus vähemalt küsiti, ''Ega see Formula või Dragster ei ole??'' Aga peasi, et OM olemas ja oled ise nutikas&tark. :lol: Minu Italjet Torpedo 50cc 1998 aasta masinat ei tahetud Tartus arvele võtta, kuna puudus Saksa-Eesti vaheline OM-mis tol ajal ei pidanud üldse olema... Aga Jõgeval täitsime veidi pabereid ja tegime selgitus kirja, kust saime ja 30min oli roller minu nimel 8)
Siis ei tohiks probleeme tekkida. Tee lihtsalt kellegiga OM leping, Austriat ei pea mängu tooma, ning mõtle mõni hea põhjus, miks sa enne pole masinat arvele võtnud. Ala oli katki, polnud vaja kasutada ja nüüd oleks vaja vms.
Täna valga linnas tahtsin Aprilia Area 51 arvele võtta tõin kõik vajalikud paberid sinna ja nad ütlesid mulle,et kus siis Saksa-Eesti OM on? Ütlesin,et roller oli ostetud ammu saksast uuena ja mingit OM lepingut ei ole. Siis hakkas see vend juba teisi asju vaatama. Mul on olemas OM leping ja dokument. ARKi töötaja ütles,sa ei saa seda rollerit arvele võtta,sest sul puudub esimese ja viimase omaniku vahel sõlmitud OM. Täiesti lõpp lihtsalt.
Hmm, sai isegi käidud ARK, Pärnu filiaalis.Alguses naine kes mind vastu võttis oli viisakas, palus tuua OM. Tagasi minnes võttis vastu meesterahvas.Väga ülbe käitumine.OM on tehtud 2008 ja roller seisis niikaua.Sain sõimata, et miks pole arvel jne. Sõitsin siis maja taha kontrolli. Uuris ja puuris, Palus tõestada, et mootor on 50cc, mängisin võhikut ja ütlesin, et ei tea kust seda vaadata. Palus mootori lahti võtta jnejne. Ütlesin, et makske kulud kinni ja võetakse ka mootor maha.Lõpuks suuree ülbuse saatel sain paberi, et ei võetud arvele, kuna puuduvad suunatuledarusaadav muidugi ja PÕHJAGONDEL. No wtf, misasja. Nüüd olen loobunud, savi juba.Lubati küll ka gondlita läbi lasta aga pole aega egaaa viitsimist sellega tegeleda.Igatahes, igaksjuhuks ei hakka kaebama, ehk tuleb mõte arvele võtta
Kunagi sai küll vähemasti ilusa jutuga nii läbi, ju ma siis eksin Reaalses liikluses vähemasti võib. Suht narr selle pärast ära lõpetada. Sebi külapealt laenuks mõne õlle eest põhjagondel ja pane suunad külge ning läheb!
Jep, öeldi sama, et peab olema tehasekonditsioonis.Kahjuks tegemist suhteliselt haruldase rolleriga, Italjet Formula, mille põhjagondli leidmine on suhteliselt keeruline.Ütlesin sama, et võin käega näidata, kuid peab olema tehasekonditsioonis.Peaks vist tõesti mugavustsoonist välja tulema ja tee ARK ette võtma.
Sama teema on autodel turvavööga. Kui tehas ette ei näe( orginaalis puudub) siis ei kohusta sind keegi.