MOOTORI / ÜLEKANDE SETINGUTE TEEMA!

Discussion in 'Tuuning' started by K-1, Apr 4, 2007.

  1. record

    record New Member

    220
    0
    0
    kas tuleks panna top racingu omad sinised ? v millised ?
     
  2. christok

    christok New Member

    22
    0
    0
    athena sport pro 70cc
    yasuni c16
    21 karpa
    punane survekas
    mustad sidurivedrud

    Soovitage rulle,vedrusi ja dyysi koonukaga!
    Minekut pole kuid lõppu kerib
     
  3. koonus

    koonus Member

    792
    0
    16
    Aerox
    Stock silku porditud
    giannelli next
    17.5mm dellorto
    vario stock
    Sees 104 düüs
    Maks kiirus 55-60
    Mis düüsiga umbes saaks selle asja paika?
     
  4. Kaltsyum

    Kaltsyum New Member

    899
    0
    0
    viewtopic.php?f=47&t=101742
    Anna minna. Ei ole mõtet küsida sellist küsimust foorumist.
     
  5. JossuX-

    JossuX- New Member

    667
    0
    0
    Mbk nitro ehk aerox

    Malossi sport 50cc
    Yasuni Z
    Dellorto 17.5, 96 düüs, malossi e5
    Polini vario, 3 g rullid (vist)
    Malossi sidur, sinised sidurivedrud ja lilla survekas.

    Alguses vajutad gaasi põhja ja veidi uimab ja siis alles hakkab minema.
    Mõtlesin panna kollase surveka ja punased/lillad vedrud. Mis vedrud ja rullid võiks panna?
     
  6. elari81

    elari81 New Member

    10
    0
    1
    Masin CPI Formula R
    rullid 4,5g
    sidurivedrud punased malossi
    survekas kollane malossi
    tüüs 80
    rihm Stage 6
    karpa on stock
    äkki keegi oskab paremat setingut soovitada?

    Hetkel tipp 80 ning kiirendus pole kiita
     
  7. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    Keeway stockiga 80 tippu on niigi hea juba.
    Stockiga hakkab punastega sidur kindlalt libisema. Pane kollased nt
     
  8. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Küsimus kumb sumpa on parem kas trek või record ?
    List praegu
    Malossi sport 70
    Gianelli record
    17,5mm dellorto düüs 90
    Malossi fly clutch koos sidurikellaga
    Malossi Multivar koos 5,1g rullidega
    Stock rihm
    Punane survekas
    Kollased sidurivedrud
    Stock õhufilter
     
  9. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Mina kasutakse Treki, aga ega neil erilist vahet pole.
     
  10. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Kummaga on parem timmi ajada ?
     
  11. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Trek.
     
  12. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Kui sa tarka oled pand terve see rk aeg kui sa siin olnud oled siis võid kohe öelda vedrud lähevad.
     
  13. NOS-

    NOS- Active Member

    1,024
    0
    36
    Silinder: Malossi Sport 70 ls 700km
    Summuti: Yasuni R
    Väntvõll: Stage6 HPC
    Karburaator: Dellorto PHBG 19mm Black edition+Stage6 käsitoores (Düüs 96 ning stock filter)
    Sidur:Top Performance (Punane survekas, sidurivedrudel värvi polnud peal, rulle ei tea)
    Variaator:Malossi MHR multivar
    Malossi carbon klapilehed
    Tean, et düüs katsetamise asi aga keegi oskaks umbkaudu öelda? Praegu tippu pole ning puterdab. Kohalt läheb ka mingi 6k pealt. Masinat tahaks rohkem mineku peale teha aga tippkiirust ikkagi vähevõitu sellise seti kohta.
     
  14. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    90 düüsiks kuskil orig filtriga. Palju see lõpp on siis hetkel?
     
  15. NOS-

    NOS- Active Member

    1,024
    0
    36
    Praegu mingi 55km/h ehk.
     
  16. Janar.

    Janar. Active Member

    628
    36
    28
    Kui sidurivedrudel värvi peal polnud siis ehk on nad stockid? Proovi kangemaid sidurivedrusi. Ja masin tossab ka muidu kui sõidad?
     
  17. NOS-

    NOS- Active Member

    1,024
    0
    36
    No kuidas seletada siis, et läheb alles kohalt umbes 6k pealt? :lol: Sõites ei tossab aga mitte nii palju kui tühikäigult gaasi andes :lol:
    E: Sidurivedrud lahjad tõesti
     
  18. kropek

    kropek New Member

    27
    0
    1
    Piaggio NRG Power DT
    Tervist, soovitage rulle, vedrusid, survekat ning mis õhufilter oleks hea. Ei soovi midagi väga karjuvat.
    Kas nt. Malossi Redsponge ja lisa aukudega orig. karp sobiks.

    Silinder: Malossi Sport 70cc
    Karpa: Dellorto 19mm black.
    Sumpa: Yasuni R (võimalus panna ka Gianelli Shot)
    Varikas: Malossi Multivar, 8.4g rullid
    Sidur: Top Performance, värvita vedrud ja mingi punane survekas.

    Hetkel hargi peal hakkab tagaratas alles 6k pöörde pealt liikuma ja umbes 9 või 10k pöörde juures hakkab rebima ning tippu ei pidanud ka üle 60-70 olema.
    Tahaks saada minekut natuke madalamaks ja ühtlasemaks.
     
  19. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    Originaal red sponge või kasvõi originaal + augud on väga hea..
    Vedrud võid panna malossi punased ning rullikud 6.4 gr
    See oleks hea start. Vajadusel saad rullikud üle ühe visata. Gianelli Shoti ei soovitaks, töötab küll hästi, kuid enamasti kõrgematel pööretel. ja kiirendust paika ei saa korralikult
    Teine asi on ka karpa timmi ajada, peale lisaaukude puurimist jms.
     
  20. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kui soovid mõned lisa augud teha, siis soovitaks need teha filtri korpuse alla, ning tee sellise suurusega, et saaks vajadusel kinni panna (ustel kasutatavate plastist korkide vms'ga millega kinnitusauke kaetakse). Kui teed augu küljepeale , siis tuleb lörinat päris kõvasti juurde.

    Tippkiirus saab väike olla antud situatsioonis pmst ainult siis, kui rihm on päris kulunud. Miks?
    Tippkiirus sõltub pöörete arvust ( 10k on antud seti kohta optimaalne, seega see on OK) ning variaatori ülekandest (kuna rullid on rasked, siis 10k peal lükkab esimene taldrik rihma kindlasti lõpuni ülesse). Ainuke asi saab olla kulunud rihm. Kuna rihm on kulumisest tingituna kitsam ei jookse see esimesel taldrikul päris ülesse välja ning kaotad tippkiiruses. Antud setiga peaks GPSi järgi 85 ikka sisse saama.

    Isiklikult paneksin sinna kõigepealt nõrgema survevedru (läheb vähem jõudu ülekandesse kaotsi, punane on high end setile) mis omakorda tähendaks ka kergemaid rullikuid KUID, kui minekut madalamatel pööretel tahad, siis on vaja "lahjemat" summutit, mille powerband on madalamal. Varika ning siduri seadistad ikkagi sumpsi järgi mitte vastupidi.
     

Jaga seda lehte