MOOTORI / ÜLEKANDE SETINGUTE TEEMA!

Discussion in 'Tuuning' started by K-1, Apr 4, 2007.

  1. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Miks ei soovita. Mina küll soovitaks Shoti proovida. Mul küll on shot all 4,1g rullid, sinised sidurivedrud , Punane survekas. Mul rox lendab . Sõbral boosteril olid 4,5 grammi rullid ja sinised sidurivedrud ja Punane survekas. Kohapealt minnes tagaratas keris all. Minul shotiga on küll väga head kogemused olnud. Nii,et proovi seda list. Sa võid mulle ette aitäh öelda. Sest ma tean kui hästi see liikuma hakkab.
     
  2. kropek

    kropek New Member

    27
    0
    1
    Okei, kuid hetkel tellisin 6.3g rullid, uue Malossi rihma ja mingi Naraku +1500 U/min Sport V.2 surveka. Nüüd vaja vaid prooviks leida mingid teised vedrud.
    Tänud vastamast ja eks annan tulemustest teada.
     
  3. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    Suur vahe on kas tegu on minarelli ja piaggio mootoriga, käituvad täiesti teistmoodi. Shotti ei soovita, sest olen ise ehitanud 2 masinat malossi spordiga ja proovinud shotiga, Ise leidsin väga hea tulemuse S6 Pro summutiga. Sain väga hästi tagale, kordades lahjema ja odavama setiga kui shotiga;)
    Madalamalt käima saamisel kaotad kiirenduses meeletult ja kõrgelt käies on mootori piinamine..
    Mul läks kohapealt 9-10k peal, siis oli tõesti minek meeletu. Samas täielik resurssi raiskamine, sest 0-9k pööret masin ei teinud midagi.
     
  4. kropek

    kropek New Member

    27
    0
    1

    Nii, olen nüüd jälle tagasi. Hetkel pole probleemile täielikku lahendust saanud, kuid vahepeal proovisin 6.3g rulle. Sisse sai ka Naraku 1500rpm survekas. Nüüd läheb kohalt 5000pöörde juures ja tõmme on kohalt ära minnes metsik kuid tippu vaid umb.55km/h. Kuna tahtsin tippu ikka sinna 80 kanti saada siis proovisin edasi. 8.4g rullidega ja uue orig.rihmaga sai tõmmates normaalselt tagale ja tippu ikka sinna 70 juurde, kuid siis pöörded kuni 9500 ja see tundub natuke rets. Markeriga värvisin taldrikutel sektorid ära ja nende järgi jookseb rihm ilusti lõpuni.

    Hakkaks siis otsast peale.
    Millist seti soovitate, et oleks norm minek(saaks tõmmates tagale) ja tippu kuni 80km/h ja seda umb.7-8000 pöörde juures?
    Mis teistel Malossi Spordi omanikel on ja mis kiirused?
    Huvi pärast prooviks täpselt samasid asju.

    Terv. kropek
     
  5. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    ~9500rpm juures jookseb piaggio mootor 80km/h (gps järgi). Eeldades, et variakas jookseb lõpuni ning rihm ei ole kitsamaks kulunud.
    +1500 naraku vedruga ning malaossi multivariga ei tohiks rullid alla 7gr kindlasti olla (kui sa just ei taha seal 11k juures shiftida).
    Kui pöörded jooksevad lõpuks välja 9500 juurde, siis on kõik optimaalne (antud silku jaoks).

    7-8k pöörde juures ei saa sa kuidagi 80km/h (gps) sisse, kui sa just reduktoris hammasrattaid ei vaheta.
     
  6. võrr99

    võrr99 New Member

    14
    0
    1
    Tere, mul on Yamaha Aerox ja rox ei taha hästi liikuda! Set:
    Silku: stage 6 sport pro
    Sumpa: yasuni c16
    Varjo: naraku
    Karpa: dellorto 21 (düüs 80 või 85)
    Sidur: DMP
    Punased sidurivedrud ja malossi punane survekas.
    Probleem selline, et eelmine suvi oli mul 3*4.2g rulle. Siis liikus väga hästi, läks tippu spidoka järgi 105 aga mulle ei meeldinud see lõhkumine sest pöörded olid väga kõrged ja rihma võisin vahetada iga 100km tagant. Nüüd panin sisse 6*3.2 g ja nüüd läheb tippu ~80 ja start väga halb. Seega tahaksin teada ,mis oleks normaalne set nii, et läheks tippu üle 95 ja ,et ka start oleks normaalne.
     
  7. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Liiga kerged rullikud. Proovi kuskil 4,5g'seid
     
  8. võrr99

    võrr99 New Member

    14
    0
    1
    Panen 3 või 6?
     
  9. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    3x4,2g=2,1g "kokku"
    6x3,2g=3,2g "kokku"

    Siit tekib arusaamatus... Loogiliselt võttes peaks olema liiga kerged, kuid kui 2,1g varjoga asi latva väidetavalt keris ja tippu ka julmalt, siis nagu tunduks asi paigas?
    Samas, ise prooviks ka raskemaid, sest 2,1g utoopiliselt kerge.

    Proovi 4g - 4,3g vahepealt miskit ning 6tk pane varjosse.
     
  10. kropek

    kropek New Member

    27
    0
    1
    Tegelt kõik korras. Ise ajasin soga. Tee kus tippu proovisin oli liiga lühike ja tundunud rohkem tulema. Proovisin natuke pikemal lõigul ja seal nõks üle 9500rpm tuli 82km/h. (8.4g)

    Tänud kaasa mõtlemast.
     
  11. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Kuna vario ja siduri timmimise alal suht võhik veel siis pöördun abipalvega siia.
    Masinaks on R millele sai just peale S6 50cc Alu ja summutiks C16. Mis rullide vahemikku ja milliseid vedrusid võiks proovida ?
     
  12. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Oleks abi vaja Boostriga, Peal 70cc malossi sport, leovince zx all, 17,5 karb. Ja nimelt vajaks vario paika saamist? Kui panna 4,5 g rullikud, sinised sidurivedrud ja milline survekas? Tahaks masina timmi ajada :roll:
     
  13. raido123

    raido123 Member

    41
    0
    6
    Tervist, paluks abi Mbk booster rocketiga.
    Set:
    stock 50cc silinder
    tecnigas sportsumbuti
    14mm dellorto karburaator 78düüsiga
    Malossi e5 koonusfilter.
    variaatoris mingid rullid mille raskust ei tea, valged sidurivedrud ja valge survevedru.

    Jama on siis selles, et vario väga paigast ära... pöörded lähevad kuskile 5000peale siis hakkab tõmbama aga jõudu pole üldse... peab põhimõtteliselt lükkama hoogu juurde... ja kui natuke hoogu saad siis maksimum 20kmh saan kätte.... küsiksingi siis tarkadelt et mida varios ja karpas muuta või võib viga olla veel ka millesgi muus?
     
  14. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Panin soovituste järgi 4,5 g rullikud, sinised sidurivedrud, jaa no tippu kuskil max 30, panin vanad 7g rullid sisse, vedrud jätsin sinised siis nagu oli etem mingi 50 kmh + natuke. Pole päris see mida vaja on, tahaks ikka 80 kmh ära saavutada nii et tõmme säiliks.. :roll:
     
  15. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Ma soovitan sul kuhugi timmimisse viia seal pantakse see asi timmi. Mina soovitan sul teisi vedrusid proovida. Need liiga kanged mulle tundub.
     
  16. Vents

    Vents Member

    40
    0
    6
    Proovi 6g rulle kollaseid sidurivedrusi ja punast survekat
     
  17. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Timmimisse kuskile ma seda siiski ei vii, tahaks asjast ikka ise jagu saada, no esialgu olid vabsjee punased vedrud sees, panin sinised, ja sinistest pehmemad on kollased, no siin osadel boostritel jah kollased sees jne aga kollaste ja siniste vahe pole nüüd niisuur ka.
     
  18. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Survevedru kollane, sidurivedrusid võid proovida kollaseid. Rullikud 4.5-6g vahepeale - täpsemalt ei oska öelda.
     
  19. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Mul keldris valge survekas olemas, võib selle ka kollase asemele panna? ja sidurivedrud sinised jätta?
     
  20. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kui valge olemas, võid seda proovida. Ideaalis oleks aga kollane etem. Sidurivedrudega mõjutad tugevalt kohaltminekut, valede vedrudega ei lähe sa maksimaalse jõudlusega kohalt ning kaotad tugevalt kiirenduses, mis on boostrite tugevaim külg.
    On aga vabalt võimalik et sinised ongi õiged, kõik on proovimise küsimus. Survekas - rullid - sidurivedrud, sellises järjekorras tasub variaatorit seadistada.
     

Jaga seda lehte