Rolleri, arvele võtmisest natukene\registreerimine.

Siin siis rollerite kohta soovitusi.

Moderaator: Moderaatorid

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Maix5 » 18 Juun 2010 13:31 pm

Mina näiteks ei saanud dokumente kaasa eelmiselt omanikult , ja nüüd siis mina arvele seda võtta ei saa ?
Apollo Jonway '07 50cc ;) ---> Atm 110cc :)
Maix5
Kasutaja
 
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Aug 2009 21:02 pm
Asukoht: Põlvamaa, Mooste

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas GM6969 » 18 Juun 2010 13:48 pm

Welcome to Estonia :D
Tõesti naera ennast ribadeks... loodan, et siiski saab, ehk avalduse alusel, et sina oled selle rolleri omanik jne...ausõna peale võetakse arvele.
Teistmoodi ei ole ju võimalik.
Suzuki Burgman 400cc ja Eestimaa on ikka nii väike...
Kasutaja avatar
GM6969
Kasutaja
 
Postitusi: 538
Liitunud: 18 Jaan 2008 19:18 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 18 Juun 2010 14:43 pm

Aastast 2004 hakati tehase poolt mopeedidele-rolleritele kaasa panema ka vajalikke EU sertifikaate-tüübikinnitusi mille alusel saabki hetkel arvele uuemaid kui 2004 väljalase mopeede-rollereid. Usun, et ka uue seaduse jõustumisel jääb uuemate mopeedide-rolleritega asi samaks. Vanemate(enne 2004) puhul siis tõesti läheb vist asi seda teed, et omaniku ausõna-avalduse(tõotab pühalikult ja piiblil vandudes, et tema on seaduslik omanik) peale võetakse arvele. Ju näeb. Eks algul segadust kui palju, aga küll asi lõpuks paika loksub.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Groovy » 21 Juun 2010 01:27 am

Samas mina arvan, lüki endale mingi malossi sport vahele ja ülevaatuses nad kontrollivad ikkagist samu asju mis autol, ega me rolleripe*ed ainukesed pole, kes enda pe*se aluse kiirust ja muid asju kaasa aitavad, nagu näites autodki, chippitakse ära ja vsjotak, asi on illegaalne aga ega seda ülevaatuses üle eivaadata, kas ja mis ja millal. Isiklikult olen väga kindel ja positiivne selleseaduse jõustumise poolepealt. Isegi meenus veel see, et paljud 50cc endurokadki lähevad kohe poest ostes üle 45km/h, nii, et loll jutt, kui arvate, et tuuning peal ja pu*sis. Kui isegi väga kardate oma mhr silkude ja asjade pärast, siis on ka võimalus isa-venna, kelle iganes tuttava käest küsida, kas teab mõnd illegaalset ülevaatust ja olemas. See on vaid minu arvamus. :P
Groovy
Kasutaja
 
Postitusi: 464
Liitunud: 14 Okt 2009 15:54 pm
Asukoht: Saue

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 21 Juun 2010 12:24 pm

Autosid chipitakse ka täiesti legaalselt, kusjuures ka nii, et uute autode puhul säilib garantii. Uus võimsus loomulikult registreeritakse ARK-is ja pannakse tehnilisse passi. Ja saaksid ka oma mopeedi legaalselt tuunitud. Aga sel juhul juba läheb asi ka vähemalt A1 kati alla. Poest ostes jahh lähevad üle 45km/h, kuid seda justnimelt spidomeetri järgi, mis reeglina ei näita teps mitte õigeid numbreid vaid valetavad laste rõõmuks rohkem. Ja see, et üle 45km/h läheb ei tähenda seda, et pead seda ületama või kuidas? Ise oled ju süüdi, kui kiiremini sõidad. Ja ise ka vastutad.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Heelium » 21 Juun 2010 12:49 pm

pettasaanu kirjutas:Huvitav oleks teada milliste riigilõivudega mopeediomanikke selle arvelevõtmisega üllatatakse? Praegu on regamine üle 2000.- krooni.

Mopeedi registreerimise eest tasutakse riigilõivu 9,58 eurot.
Mopeedi registreerimismärgi väljastamise eest tasutakse riigilõivu 6,39 eurot.

PS: kes aru ei saa siis eurodes on hinnad kuna selleks ajaks tuleb eestisse euro.
Derbi senda Xtreme SM - Honda Varadero XL125V -
Heelium
Kasutaja
 
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Juul 2008 10:07 am
Asukoht: Viljandi

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 21 Juun 2010 12:51 pm

Heelium kirjutas:
pettasaanu kirjutas:Huvitav oleks teada milliste riigilõivudega mopeediomanikke selle arvelevõtmisega üllatatakse? Praegu on regamine üle 2000.- krooni.

Mopeedi registreerimise eest tasutakse riigilõivu 9,58 eurot.
Mopeedi registreerimismärgi väljastamise eest tasutakse riigilõivu 6,39 eurot.

PS: kes aru ei saa siis eurodes on hinnad kuna selleks ajaks tuleb eestisse euro.



Jahh, nüüdseks tean seda juba ka isegi:) Igati kombes summa.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas GM6969 » 22 Juun 2010 09:54 am

Vastus ARK-ist.

Tulevast aastast kehtima hakkava Liiklusseadusega ja sellest tulenevatest muudatuste nii sõidukite registreerimise kui juhilubade osas saate tutvuda Riigikogu kodulehel: http://www.riigikogu.ee/?page=en_vaade& ... 0617144715

Enamat kui Liiklusseadus kirjas praegu lisada ei ole.

Rain Raun

PRMA Liiklusregistri Tallinna büroo

Juhataja asetäitja

6201294
Suzuki Burgman 400cc ja Eestimaa on ikka nii väike...
Kasutaja avatar
GM6969
Kasutaja
 
Postitusi: 538
Liitunud: 18 Jaan 2008 19:18 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Pakiraam » 01 Juul 2010 18:12 pm

Seoses registreerimata chipitud autodega on nii, et kui CO läheb üle piirnormi siis hakkab ülevaatusel nuss pihta.
Olen keeranud näiteks sõiduautol, diisli kõrgsurvepumbal kütust vähemaks, et vähem kütet võtaks ja ülevaatusel masin kohe ütles ära, et mingi jebla on tehtud. CO'l on miinimum ja maksimum normid mille vahemikku su sõiduk jääma peab.
Tõenäoliselt ei saa ka igasugused luukered ( loe gondliteta ) ja 3 sportsummutiga üle mõistuse lärmavad rollerid ülevaatuselt läbi. Selleks aga, et saada peaks olema stock välimus. Kui sa oma 70 ccm või jumal teab mitmese silindri taha paned originaalsummuti siis ei saa sa jällegi CO'd kätte. Probleem püsib, küll seadusemehed panevad selle asja paika ning arvestavad ka , et 2 taktiline suitseb rohkem kui 4 taktiline kuna õli segatakse ju bensiiniga. Sellest tulenevalt peaks CO ülempiir olema suurem.
Minul tekib aga siinkohal küsimärk seoses 2 taktiliste sõiduautode arvelevõtmisega. Nimelt ei taheta enam 2 taktilisi ja karburaatormootoritega sõidukeid ei eestis ega ka mujal euroopas arvele võtta. Näited siis Trabant, osad vanemad Wartburgid ja neist kõigist kõige kuldsem Fiat 126.
Samuti, nagu seadus ette näeb, et kui su roller ületab 45 km / h pead arvele võtma ja A1 kat.
Nüüd aga, on su roller juba arvel, miks piirkiirus peaks endiselt 45 km/h olema ?
Kahe käega arvelevõtu poolt.
STC Owl 50 .
Nissan Sunny 2.0D
VW Golf II (1.6;1.6D) - 1.6 GTD -
VW Golf III (1,8)
Nissan Sunny (1.6)
Ford Orion (1.8D)
Mitsubishi Galant 1.8TD - Müügis .
Kasutaja avatar
Pakiraam
Kasutaja
 
Postitusi: 128
Liitunud: 22 Mai 2007 20:20 pm
Asukoht: Võnnu

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas vipi666 » 02 Juul 2010 06:38 am

Huvitav,mis need 70cc ja 100cc mehed teevad?
Keeravad karpa dimingud nii paigast ära,et rullikute peal üle 45km/h ei lähe välja?
Kui raamil WIN kood olemas,peaks ju olema tehaseandmed näha.
Omal 2000a Yamaha Aerox,tolleaegsete kohta vaevalt neil infot on?!
Kasutaja avatar
vipi666
Kasutaja
 
Postitusi: 128
Liitunud: 13 Juul 2009 11:41 am

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 08 Juul 2010 14:03 pm

Pakiraam kirjutas:Nüüd aga, on su roller juba arvel, miks piirkiirus peaks endiselt 45 km/h olema ?


Sellepärast, et tehase poolt on selline piirang peale pandud. Ja valmistajakiirust sa ületada liikluses ei või. Kui tahad kiiremini sõita legaalselt, siis pead asja ka ARK-is nõuetekohaselt vormistama. Pean silmas mopeedi ümberehitust, sest isegi piirajate eemaldamine on ümberehitus. Aga see vormistamine on raudselt paras kannikepp. Ja siis vajalikud vähemalt juba ka A1 kati load.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Nihhuja » 08 Juul 2010 16:28 pm

mingeid co asju jne ie tule, saate numbri ja k6ik.
VäikeG kirjutas:
stamper kirjutas:Mis põhjustab selle et kolvi sisse auk tuleb??

Päkapikud käivad öösel uuristamas, kui masinaga ei sõida ja muidu halb laps oled.
Kasutaja avatar
Nihhuja
Kasutaja
 
Postitusi: 786
Liitunud: 21 Juun 2010 14:33 pm
Asukoht: Luua/tartu

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 08 Juul 2010 16:55 pm

Nihhuja kirjutas:mingeid co asju jne ie tule, saate numbri ja k6ik.


CO-d ei mõõdeta praegugi mootorratastel. Ja pole ka enne mõõdetud.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas Possible » 15 Juul 2010 19:55 pm

regamise ajaks lükkad mingid piirajad peale et üle 50 ei läheks, pärast võtad maha jälle kui number peal
Kasutaja avatar
Possible
Kasutaja
 
Postitusi: 1409
Liitunud: 16 Sept 2009 14:54 pm

Re: Rolleri, arvele võtmisest natukene.

PostitusPostitas pettasaanu » 15 Juul 2010 20:05 pm

Possible kirjutas:regamise ajaks lükkad mingid piirajad peale et üle 50 ei läheks, pärast võtad maha jälle kui number peal


Ja kui 49km/h läheb? Ikka ju ületatud valmistajakiirust.
Hakkab teil jee keegi ARK-is registreerimisel piirajate olemasolu kontrollima. Pigem see tehnoülevaatuste pärusmaa. Ja kui liikluses vahele jääte kiiruse ületamiselt, siis isegi usun, et politsei määrab koheselt ka korduvülevaatuse.
pettasaanu
Kasutaja
 
Postitusi: 285
Liitunud: 13 Veebr 2009 14:34 pm

EelmineJärgmine

Mine Soovitused

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist