Tervist, Küsin ss targemate käest et mis tuuning oleks Benelli Quattro Novile kõige parem. Masin alles ostetud ja Stockis, isegi piirajad peal , sõitnud 2000km. Et ss Pilt ka http://www.upload.ee/files/2861694/IMG_ ... 7.jpg.html a ss Keeway matrixile oleks ka vaja, masin 2008 a, ja sõitnud 9400km, Stockis, piirajad peal. Benellile kõrvale pandud 500 eur ja Matrixile 450 eur, tuunida oleks vaja aint mootorit ja et jääks 50 ccm.
Minuteada mootorid peaks neil samad olema.Korralikult liikuma hakkab 70cc,50nesest viimast pigistada ei ole mõtet.50cc on asi arvel ja valmis,keegi ei hakka sul kontrollima mis sul tegelikult peal on.Kuna eelarve on normaalne,siis tuleks alustada poest tutikate 70cc silindrikomplekt ja mõni vingem väntvõllikomplekt(margi-hinna-kvaliteedi suhte kohta oskab keegi teine rääkida,ise pole nendesse süvenenud)+carbon klapilehed ostmisega.Edasi otsid endale kasvõi siit foorumist kasutatud kuid korraliku 17,5mm(või suurema) karbussi ja mõne kangema sportsumpa (säästad raha).Kui need asjad peale pandud hakkab variaatori seadmine,kui raha on oleks hea osta mõni sportvariaator ja sport sidur.Erinevate settingute kohta uuri siit foorumist,pead teadma mida tahad.Soovitatav oleks ka ülekannet vahetada kiirema vastu.Kuna eelarve on tõesti normaalne ja stock juppide müügist saad väikse osa raha tagasi,siis soovitan 70cc-line korralik masin ehitada.Iseasi kuidas küttekulu meeldib,sellest ei taha keegi eriti rääkida
Benellile paneks kll 70 ccm aga keewayl peab jääma 50ccm, nii et ootan soovitusi. Et äkki keegi seletab lahti mis kõige tähtsamad asjad ja mis tleb esimesena vahetada.
Aga selles suhtes et kui uued juppid (silinder,variaator jne) ss milline see sissesõit peaks välja nägema?
Enda Matrix-il tegin sissesõitu 300 km. Alguses lasin käia pool tundi kohapeal, siis sõitsin mingi 20 km 30km/h ja ülejäänud osa 45-50 km/h. Ise arvan, et 400-500 km peaks täiesti piisama. Piirajate mahavõtmise kohta on õpetus siin foorumis olemas, lisasin ka lingi! http://www.rolleriklubi.net/viewtopic.php?f=47&t=3199