JussPB- Typhoon 183cc

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by JussPB, Mai 28, 2011.

  1. Alxxx

    Alxxx Member

    55
    9
    8
    Sumpsi plaanid ise teha või osta?
     
  2. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    Plaan vist osta kas Malossi oma või saksamaal tehakse ka SS sumpse neile, tundub veel ägedam olevat.

    Sidur sai külge ja valged vedrud põhja venitatud, tundub väheke parem kui originaal siduriga!=) Originaal sidur ka kergem kui Malossi, seega peaks andma seda nn väänet juurde..

    Klappidega hetkel veits hapu, tellisin kawasaki kx85 adaptri ja rd350 klapid. Nüüd vaja kas kx klappe või rd350 adaptrit, hinnad mõlemil 150+ eurot.. emb kumb siis tuleb..:D
    Muidu pill läheb paugust käima ja kõik vajalikud sõidud on tehtud saadud!:)
     
  3. Alxxx

    Alxxx Member

    55
    9
    8
    Aga palju need klapid juurde annavad? Ise lasen hetkel stockidega ringi.
     
  4. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    Eile saatsin rd350 klapid ära, sest keegi vahetüki osta ei soovinud. Tellin endale kx85 klapid.
    No hetkel on täielik pudelikaela effekt, kx klappidega mahub samaaegselt 2.5x rohkem õhku mootorisse, selle arvelt saab ka rohkem kütsi mahutada.. Kirjade järgi peaks saama 2hp juurde, sõltub muidugi mis setup on. Usun, et vahe on märgatav sarnaselt sumbuti panekuga, mis väidetavalt peaks ka 2-3hp juurde andma..:)
    Võrdle nüüd Cappy pudelit ja tavalist väikese kaelaga coca-cola pudelit. Kumb tühjeneb enne kui tagurpidi kallata?
    Sarnane effekt on ka mootoris.. Olgu see pudel kasvõi 500 liitrine aga kui kael ikka väike siis läheb kauem aega. Seepärast pole nii suurt kasu ka kõva sumbuti panekul..
     
  5. Alxxx

    Alxxx Member

    55
    9
    8
    Hmm no täiesti mõistlik jutt. Siis ma peaks isegi uutele klappidele mõtlema mingi aeg :D
     
  6. diego5

    diego5 Member

    89
    1
    8
    Mul 172cc malossi ,stok ùlekandega 120+ 7gr rullidega ise treitud rullidega.
     
  7. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    seal oleneb kas spidosse või gpssi?=)
    Ma sain ülekandega ligi 10+kmh juurde, seega sarnane tulemus. Kui on AC blokk ja ülekanne, 180cc blokil on juba algselt pikem ülekanne;) Siis annaks sealt kõvasti juurde veel võtta. 7gr on ikka megapöördes sellisele asjale.. originaal mõõdus rullid on 172cc ja valge survekaga idekas kooslus:) Ja originaal ülekandega ei olnud võimalik 2 rattapeal sõita.. pikema ülekandega veits parem..

    Update: Saatsin valed klapid tagasi ja otsin 85cc kx klappe või siis pean tellima..
     
  8. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    Väike up siis pika nussi peale tulid jupid kohale. Vahepeal tulid rd350 klapid ja tuli saksa tagasi saata ja nüüd tulid õiged klapid.
    Tellisin koos vahetükiga ning koldega, mis tuli valmis lõigata..
    Täna tuli kohale sõbra poolt tehtud CNC vahetükk, et säästa aega ja blokki mitte laiali võtta..
    Kaotan väheke karteri kompressiooni, kuid vaatame kuidas mõjub ja hiljem kui uus väntvõll sisse tuleb, siis teen karteripooled ära, et mahuks ilma vahejupita.
    Peaks ligi 2hp juurde andma, ehk siis pea 10%
    Järgmine kord panen külge ja kui ilm veel kannatab teeb ka ühe tiiru..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Mürk01 likes this.
  9. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    Nonii, uuritud ja puuritud, räägitud valgete ja mustadega ja jõudsin järeldusele et tuleks teha blokk pooleks, et saaks teha ruumi, et klapid sisse mahuksid.
    Neegrid eksisid..:D Seal pole piisavalt materjali, et niipalju maha freesida ilma juurde keevitamata või keemilist metalli kasutamata.

    Seega... praegu sõber teeb uut CNCs vahetükki, sest eelmisel ma ei arvestanud klappide kaldenurka ning kuna mootor laiali siis sai tellitud juba ka uus väntvõll jms jubinaid.
    Tänu full circle väntvõllile peaks karteri surve samaks jääma, seega klappide natukene kõrgema asetusega ei kaotaks miskit ja pigem säästab klappe kuumemast piirkonnast.

    Sügisel sai ka originaal gaasi"rutska" heebli kinnitusest lahti lõigatud ja 10 dollarine Sportgaas külge monteeritud, mis istub originaal plastikutega kokku peab veitsa vähem väänama, et lapats põhja läheks.

    Uus set siis:
    Malossi 172cc
    Jasil 55mm väntvõll (+11cc)
    Vforce 3 Tassinari klapid
    Uus, suurem kollektor
    28mm karpa
    Malossi Multivar
    Malossi Delta Clutch
    Malossi Rihm
    Malossi pikem ülekanne
    Varasem süütekiil
    Mingi vähe asjalikum õhufilter, et kaitsta mootorit
    Jäigad mootoripuksid

    Kuna kodus ka klaaskuulipritsi kapp, siis senikaua kuni vänt Inglismaalt jõuab teen bloki jälle uueväärseks ja võimalik, et lasen lakiga üle, et kestaks ka.

    Voolavuse kohapealt tuleb mega kerge portimine, millekäigus teen üleminekud ja ülejooksud detailide vahel siledamaks. Midagi suurendama ei hakka hetkel. (Tänud USA Amazonile, mis olematu hinnaga freese jms asju pakuvad)
    Starteri pesa panen JBweldiga kinni, sai spetsiaalselt USAst seda kokkuostetud:)

    Sumbuti tuleb suuretõenäosusega järgmise asjana..

    Paar pilti ka, kogu töö koos altvõtmisega võttis aega kõigest 1h.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Küünal endiselt väga heas seisus!

    [​IMG]

    Tahma oli oodatust rohkem, kuid vahepeal oli probleem süütega ka, mis tahmas eelnevad küünlad ära..

    [​IMG]

    Jasil_55mm_Crankshaft_-_Runner_SPFX_125_2T.jpg
    Selline full circle väntvõll, mille käik on 3mm pikem, kuid originaalil.

    Stay tuned
     
    Last edited: Veebr 13, 2018
  10. Alxxx

    Alxxx Member

    55
    9
    8
    Krt oleks ka nii palju raha et oma 172-te ehitada nii. Aga eduu!!
     
  11. 1aprilia1

    1aprilia1 Active Member

    802
    121
    43
    Sama siin :D
     
  12. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    [​IMG]

    [​IMG]
    Pulgakomm on kõva! :D


    [​IMG]
    Uus väntvõll vähemalt 2x raskem, pärast mõõdan kaaluga täpselt üle;)
     
    1aprilia1 likes this.
  13. 1aprilia1

    1aprilia1 Active Member

    802
    121
    43
    pulgakomm :rolleyes: :D
    mille jaoks see tihend seal kile sees on? see mingi teise masina oma? :D
     
  14. JussPB

    JussPB Active Member

    1,356
    10
    38
    See on väike advanced tuning..:D
    Ikka samale aparaadile tuleb:)
    Kaaluda kahjuks ei saagi, mu kaal võtab vaid 1000g ja juba originaal läks sellest üle..:D Aga jah, tundub, et pea 2x raskem originaalist, mis iseenesest hea, sest annab väänet tänu oma massile..
     

Jaga seda lehte