Lõppkiirus

Discussion in 'Tuuning' started by GT11, Aug 28, 2012.

  1. GT11

    GT11 New Member

    10
    0
    0
    Pilliks siis Speedfight 3
    Malossi Multivar
    Airsali 70 cc silinder
    Variaatoris olid 8,5 g rullid
    olen pannud 8,0 ja 7,5 g aga lõppkiirus ei muutu eriti,
    Kui 7,5 g rullid sees siis kiiredus oluliset viletsam
    Kas peaks survevedru vahetama, on sees valge survekas ja valged sidurivedrud...
    Kui oli 50 cc originaal silinder siis oli maks kiirus 70, nüüd aga 75 km/h spido järgi, tundub, et lõppkiirus on tulnud juurde tänu pöörete arvu tõusule, enne 8000rpm, nüüd kuskil 9000 rpm.
    Tänud ette juba heade soovituste eest...
     
  2. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    kõigepealt vaja varjaator selgeks teha, tippkiirus kindlasti parem, oleneb muidugi sumssist ka, ühesõnaga variaator vaja timmi panna:
    http://www.polini.com/en/page_415.html

    loe läbi, ürita aru saada, kõigepealt survekas - rullid - sidurivedrud, alusta sellises järjekorras ja kui timmi paned ss kasuta kõige lahjemaid sidurivedrusid, ss hea vaadata...

    rulle valid raskemast kergemaks ja sidurivedrusid kergemast raskemaks
     
  3. GT11

    GT11 New Member

    10
    0
    0
    Et siis võiks panna teist värvi surveka, millist soovitad, sest originaalis on seal Multivaris, valge survekas ja valged sidurivedrud.
    Olen rolleri teemas alles uus, sellepärast võibolla vähe lollid küssad...


     
  4. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    stock summuti?
     
  5. GT11

    GT11 New Member

    10
    0
    0
    Leo Vinci TT Hand Made
     
  6. wwatu

    wwatu Member

    753
    0
    16
    see on stock silku sumss, piirabki tippu + sidurivedrusid oleks jäigemaid vaja ja survekat ka
     
  7. GT11

    GT11 New Member

    10
    0
    0
    Ok, aga kuidas saab sumpu lõppu pidurdada, kas annab siis mootoripöördeid juurde...
     

Jaga seda lehte