PosPhaze / Yamaha Aerox'04 70cc

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by PosPhaze, Jun 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Nii, sain siis sellise masina omanikuks.

    Peal olevad jupid:

    Silinder: Stage 6 sport pro 70cc
    Laagrid: Top performance c4
    Väntvõll: Motorforce
    Klapilehed: Malossi carbon
    Sidurivedrud: Malossi kollased
    Survevedru: Malossi punane.
    Summuti: Leovince TT
    Rullikud: Malossi 4,5g
    õhufilter: Originaal
    karburaator: 21mm
    Küünal ja piip: NGK
    Läbisõit kuskil 15000 kandis kindlasti.

    Mis teha vaja:
    Vasaku küljepealt on värv rikutud, sellega peab midagi ette võtma.
    Variaatorist kostub kõrinat ja miskipärast sidur ei lahuta, vedrud kas üli veninud või purunenud.
    Tagumine piduriketas imeõhukeseks kulunud, peab varsti vahetama.
    Üldse vaja vario timmi ajada.
    Normaalne õhufilter(stock) peale panna.
    Tühikäik paika panna.
    Reduktori laagrid tuleb vahetada, praegu suurel kiirusel vilin ja vibra sees.
    Elektristarter korda.
    Tagatule ühendused üle vaadata. Halb see, et selleks tuleb gondel maha võtta, aga siis värvi ja pahtlit lendab raudselt.
    Esipidur kaob aegajalt ära. Halb kogemus juba sellega, kadus siis kui seda kõigerohkem vaja oli. :S
    Vaadata palju piduriklotse kuskilpool alles on.
    Spido tross ka vaja leida.

    Tegemist on, aga asja saab. Osad asjad nagu puuduv suunatuleklaas ja stock õhufiltrikopsik muretsetud, samuti ka jupid elektristarteri korda tegemiseks.
    Üks vanaomaniku pilt, loodan, et ta ei pahanda.
    [​IMG]
     
  2. miku10

    miku10 Member

    643
    0
    16
    Edu sulle selle masinaga :)
     
  3. Nihhuja

    Nihhuja New Member

    779
    0
    0
    kena masin jep, aga päevanali oli see kogemus sul:D
     
  4. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    õnneks läks hästi


    Tegin el starteri ka korda, vahetasin vabajooksusiduri selle huinjaa ära, kus sees need kuulid, asjad käivad.
    Sidur oli lahti tulnud taldrikute küljest, see sai kokku. Sidur üldse oli maru õhtal, panin praegu panin mingid stock sidurivedrud ja teise siduri.
    Leidsin kapipealt ka piaggio taldrikud, minarelli jaoks parajaks tehtud. Need lähevad sisse peagi.
    Kolinat tekitasid kulunud variaatori kõrvad, see viga sai parandatud.
    Sumpa silencer sai uuesti viisakalt külge pandud ja lisa kinnitus resonaatori külge tehtud tsinkplekist.
     
  5. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Täna kui variaatori kaane all askeldasin, vaatasin et rihm polegi nii hull, kuid siiski. Lendas täiesti tükkideks. Õnneks kaugelt lükkama ei pidanud.
     
  6. Kefka

    Kefka Member

    327
    0
    16
    vahetasid oma vana masina vastu ?
     
  7. StreetBuzz

    StreetBuzz New Member

    1,843
    0
    0
    minu silmis oli vana parem.
    aga jõudu ja jaksu ! 8)
     
  8. Tauri..

    Tauri.. Active Member

    2,317
    0
    36
    Hea et ma ei vahetanud sellega :D Seda vigade vms listi lugedes suht peavalu :D


    Aga edu sulle tegemisel ..
     
  9. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Tegelt pole hullu, nendest on pmts pooled juba likvideeritud.
     
  10. Vihmapoiss

    Vihmapoiss Member

    720
    0
    16
    Need on väikesed vead, ainult ettevõtmise asi!
     
  11. karl15karl

    karl15karl New Member

    728
    0
    0
    normaalne :p
     
  12. MMA

    MMA Active Member

    2,362
    0
    36
    nunnu aparaat, kollane lives sitaks kena aga mis silku tulemas sis?
     
  13. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Jään ikka omale armsaks saanud silku juurde, Streetrace tahaks peale panna, kui keegi sport pro ära ostab. Sport pro ka väga heas korras muidu, külmalt soojalt 1 pauk ja käib, kompressioon päris hea ja ls uue kolvi ja rõngaga väike.
    Aga masinale olen vahepeal rihma ja küljejala muretsenud.
     
  14. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    uue rihma ja timmitud vario puksiga läheb tippu paremini
    muret valmistab peale jääv tagapidur, aga no selle teeb korda varsti
     
  15. Saaremasin

    Saaremasin Active Member

    3,440
    0
    36
    Puhasta ära ning tee kettaga midagi vbla sirge täiesti,kuna väike kõverus peab olema kettal ju,muidu ei löö klotse lahti vms.
     
  16. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Pidur jääb peale, enam edasi vedada ei jõua, seisan mingi minut, 2, töötab jälle, lukustub ainult tugeval vajutusel.
    Eks vaatab, kui taha uue ketta saab, vana nii kulunud.
     
  17. Daniel

    Daniel New Member

    953
    0
    0
    Kust sa sellist asja kuulsid? :|
     
  18. anx

    anx New Member

    349
    0
    0
    hhahaha, sa ise saad aru ka mida sa räägid? Kettas peab kõver olema???????
    Sa oled kõvera kettaga sõitnud üldse? Kui pidurdad kõvera kettaga siis annab läbi heebli tunda et ketas kõver juba hajjab jõnksutama ja kui kõver ketas siis ta surub tavaliselt klotsid nii lahti et pead enne pumpama kui pidurdad. See on debiilsemaid asju mida ma kuulnd olen. Pigem tal piduri kolvid kinni natuke või siis on odavad klotsid vahel kuna need paisuvad kuumaga niivõrd palju et pidur jääb peale.
     
  19. kaido-

    kaido- New Member

    3,276
    0
    0
    jap ,võta suport lahti ja se kolb seest välja ning hõõru 0 liivapaberiga nats ümbert ,mul oli sama jama ,kui liivakaga ära tegin ss oli väga 5 :roll:
     
  20. alfalk4

    alfalk4 New Member

    327
    0
    0
    ohohh minu vana rox juba uue omaniku käes muidu sellel spidoajam sellel oli spidoajam ka peetis siis kui minu käest ära läks aga tross oli korras.
    edu sellega.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte