Taav1 Aprilia sx80 '10

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by Taav1, Veebr 28, 2016.

  1. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Karpa paneks heameelega 21mmse, kuid asi on hetkel mugavuses kinni, kuna õli paaki segama hetkel ei pea, kuna vahel on õlipaak. NR märgi alusega ei tea enam mida teha ka, ilmselt lihtsalt lõikan jupi alt ära ja saab natukenegi soliidsem. Homme tuleb ka uus number peale panna
     
  2. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Amort tõesti üpris vihane, endale ka meeldib väga ning annab välimusele juurde. Nagu ma pidevalt ütlen, siis pole viitsimist jeblada selle värvimiste ja juttudega. ;)Kuid aitäh soovituste eest:)
     
  3. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Kohale jõudis ka uus nr. märk, homme-ülehomme tuleb ka tagaistuja jalaraud lasta ära keevitada:)
     
  4. Maun0

    Maun0 Member

    988
    0
    16
    Siiamaani tegelt kahetsen et masina maha müüsin :D Oleks võinud siiamaani alles hoida ja ringi kärutada.
    Aga jõudu ja edu masinaga, et ikka viiks sihtpunkti kah edaspidi.
     
  5. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    sul on 80cm3 ja automaatne õlisegaja,targad on teadnud rääkida,et üle 50cm3 see õli segaja ei taha toimida
     
  6. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Ise ka siiani väga rahul masinaga ning õnnelik, et tookord sai ära toodud;) Olen hoolitsenud siiani nii kuidas suutnud ning jätkan seda ka edaspidi. Samuti ainulaadne omasugustest :p
     
  7. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Õnneks enda kogemusest võin öelda et toimib ja väga edukalt;)
     
  8. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Kahjuks ka üks kurvem uudis. Nimelt kicki vedru(???) omast kohast ilmselt ära liikunud. Lööd vänta ning käib tühja. Tuleb kiiremas korras lahti võtta ning korda teha:)
     
  9. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,773
    12
    38
    Ma võtaks õlisegaja tagant, ei sega piisavalt õli 80cc silindri pinna jaoks.
     
  10. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Masin ammu juba korras, ning vahetatud said ka esimene ning tagumine hammasratas koos ketiga. Vahepeal vaid sõidetud, tangitud ja pestud :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: Jun 19, 2016
  11. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Nüüdseks niipalju, et masin laiali ning ootab uut silindrikomplekti :mad::mad::mad::mad:
     
  12. 1aprilia1

    1aprilia1 Active Member

    785
    117
    43
    Mis juhtus?
     
    ekkkuu likes this.
  13. MehisSS

    MehisSS New Member

    24
    1
    3
    Sul stock vänt?
     
  14. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Kuna üks mehhaanik jättis kolvil ühe rõnga kinnitamata, siis silinder pees ja kolb ka liiga läbi.
     
  15. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Jah, vänt on stock.
     
  16. 1aprilia1

    1aprilia1 Active Member

    785
    117
    43
    Siis láks kyll halvasti.....
    Pane psi pilte mulle silindrist, peast jne.
    Ja kas plaan vánt ka ãra vahetada?
    Kui jah siis soovitan cnpartsist top racing tâiskuu vánda võtta, see môistliku hinnaga ja endal ka sees sama :)
     
  17. Taav1

    Taav1 Member

    35
    0
    6
    Pole pikka aega midagi kirjutanud, kuid masinaga juba palju juhtunud. :) (Uus malossi 21karpa, uus kollektor, uued klapilehed, tagartaalaagid, kiigepuksid, käigukastiõli 1000x, uued gripid, küljejala asendit veidi parandatud, uus silinder 80cc Malossi MHR, uus Malossi väntvõll, õlipump vahelt võetud, mootoris kõik tihendid ära vahetatud, uus kickivedru, mootorikinnitused üle keevitatud, uus gaasitross jne... ) Tehtud asju väga palju, ei jõua kõike siia kirjutadagi :) Masin nüüdseks ammu korras ja paugupill. lendab kiiremini kui reaktiivlennuk :) Hetkel plaane pole, ainult kalla-talla-hoolda :) Kui siis ainult võiks panna mingisuguse koonuka, hetkel stock õhufilter :)
     
  18. Atm150

    Atm150 New Member

    4
    0
    1
    iuuu mis kaka :(
     

Jaga seda lehte