Värvimise eeltöö.

Discussion in 'Tuuning' started by Vestel, Märts 3, 2009.

  1. Vestel

    Vestel New Member

    144
    0
    0
    Nii, mul on originaal kondlid, originaal värviga.
    Mis ma tegema siis pean nendega edasi, et lõpuks värvimiseni jõuda?
    Esiteks ikka lihvid vana värvi maha?
     
  2. -Aston-

    -Aston- Active Member

    1,339
    0
    36
    Re: Värvimine

    Lihvid vana värvi maha. (~320 oleks paras).
    Lihvid pinna hästi siledaks. (600-1200-1500).
    Siis krundid, värvid ja lakid.

    Ise lasin veel pinna 2000-ga ka üle ja üldiselt ka peenematega, et hästi ilus saaks.
    Puhtalt viitsimise asi, kas viitsid nende ülipeenetega kondleid nühkida.
    Kui peenetega ei tee, peaks pritspahtel ka oma kohustust täitma.

    Aga edu!
     
  3. Raghza

    Raghza Active Member

    1,189
    0
    36
    Re: Värvimine

    Üldiselt kui just spreiga värvimiseks ei lähe, piisab isegi 600 vesiliivapaberist, et pind piisavalt siledaks saada - värv jätab omajagu kihi veel peale ja lõpptulemus on ikka sama.
    Kes aga muidugi tahab, siis mida siledam seda kindlam.
    Ise teen ka 1200'sega lõppviimistluse.
     
  4. Harrisan

    Harrisan Member

    801
    0
    16
    Re: Värvimine

    VÄRVI EI PEA TÄIEST MAHA LIHVIMA !!!!!
    Ära tuleb matistada.....
     
  5. Vestel

    Vestel New Member

    144
    0
    0
    Re: Värvimine

    Et ei pea ültse lihvimagi?
    Kondlil on muidu korralik värv peal(originaal), ei tea, vb lakk ka. Lihtsalt matistad ära?
     
  6. Harrisan

    Harrisan Member

    801
    0
    16
    Re: Värvimine

    Matistad ära jah ilusti, mingi lased alguses ntx 300-ga, ja siis mingi teed ilusti 600 üle, lõpu võid isegi teha 1000+-ga et hästi sile jääks....
    Värvi maha küll nühkima ei pea(kui just spray pole, spray läheb õige värvi all sulama)
     
  7. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    Re: Värvimine

    ma enda kogemuste põhjal võin väita et kui spray jääb alla , siis see ei lähe keema , kuna sprayle lased peale veel krundi ning sellele omakorda peale värvi. võib küll muidugi keema minna , aga ei pruugi.
     
  8. Vestel

    Vestel New Member

    144
    0
    0
    Re: Värvimine

    On selline asi nagu karukeel. Kui sellega üle teha originaal kondel, kas sellest piisab, et krunt peale lasta ja värvida?
     
  9. mhmh

    mhmh New Member

    925
    0
    0
    Re: Värvimine

    ei ole kindel aga minu teada küll !
     
  10. madism

    madism Member

    69
    0
    6
    Re: Värvimine

    ise teen tavaliselt nii:
    vaatan kõik üle, kus vaja pahteldan. pahtledatud kohad 240 või jämedam. siis kõik üle 320. krunt selga. kui vaja krunti paksemalt teatud kohtadesse. siis jällegi kus vaja 320, ülejäänud 400, siis 600. oleneb värvist kui vaja siis ka 800. värv, lakk. valmis
     
  11. shenris

    shenris New Member

    111
    0
    0
    Re: Värvimine


    tead täpselt kus värvid? äkki mõni värvija teeb eeltöö kh odavalt ära ja korralikult, vähemalt 2 aastat tagasi ma sain väga hea hinnaga ja väga hea kvaliteediga terve teenuse ehk eeltöö+ värvimine+ värv. Lihtsalt kui ise teed võib kannatada natuke kvaliteet, kui otsid seda
     
  12. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    Re: Värvimine

    karukeelega lihvitakse krunti . gondlid lihvid ikka liivapaberiga.
     
  13. SCT-roller

    SCT-roller New Member

    259
    0
    0
    Re: Värvimine

    320 jätab juba sileda värgi, ei ole nii peenikest kah vaja nagu mõni ütles 2000 sinna ei jää värvigi hästi kinni enam pärast ära lihvimist :lol:
     
  14. Harrisan

    Harrisan Member

    801
    0
    16
    Re: Värvimine

    320 on tsipa kare.
    Metallik värvi puhul võivad lihvimis jooned kergelt/häguselt näha jääda.
    Hea oleks mingi 600 viimaseks....
     
  15. Sasuke

    Sasuke Member

    388
    0
    16
    Re: Värvimine

    Mind paneb mõtlema, et kui sa lihvid gondli siledaks siis kas värv jääb kohe ilusti peale või hakkab jooksma? Nii nagu ma tean ja ma teind olen peaks olema kare. Matistasin natuke ja jätsin karedaks. Kareda peale jääb paremini kinni ja ei hakka jooksma.

    PS: Ärge hakake minu postituse kallal vinguma, et mida *****. Siin võib suhteliselt igaüks oma arvamust ja kogemust välja öelda.
     
  16. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    Re: Värvimine

    Ei täitsa õige jutt et kare ta peab olema, muidu värv ei hakka peale ja pärast koorub maha. Aga jooksma hakkab selljuhul kui sa paksult värvi peale lased ;) . Ja kui sul halb pystol on ja kõik isegi oleneb kompressorist et tal pidevalt sinu reguleeritud surve taga oleks :wink:
     
  17. Timmo

    Timmo Member

    465
    0
    16
    Re: Värvimine

    Ma ise 3x tervet gondliringi värvinud ja nii teinud, et alguses mingi 120-se vesiliivapaberiga ja lõpetan 320-sega. Lõpptulemus jääb ikka hea, midagi läbipaistma or smth ei hakka. Pritspahtlit olen ka kasutanud ja enamus sellest krundiks jätnud, veidike hõõrun maha.
     
  18. SCT-roller

    SCT-roller New Member

    259
    0
    0
    Re: Värvimine

    ma lõppetasin kah 320-sega ja jäi hea tulemus piisavalt juba :D
     
  19. seff

    seff New Member

    17
    0
    0
    mm tääitsa tõsiselt räägite?:S
    ise tõmbasin terve rolleri 240-sega yle käega katsudes sile kaugelt vaadates nagu ikka. Matt
    o.0 5 aastase värvija kogemusega tüüp rääkis et jääb väga ilus kuna tavaline värv peale läheb
    vb kui metallik siis veel.
    nii et kondlid paberiseest välja ja poodi liivapaberi järgi?o.0
     
  20. KymcoS9

    KymcoS9 New Member

    18
    0
    0
    Tervist.
    Mull selline mure mida peaksin tegama et saada kondlid värvi maha mis sugust liiva paberit peaksin kasutama.
    Aga olen kuulnud et on olemas värvi eemaldaja mis ei sulata kondleid aga kas sellega teha jääb ilus või jääb sitt.
    Mull kondlitel vana värv peal tahaks seda maha missugust lihvimis paberit peaksin algul kasutama ja kui palju ja mida hiljem kastada et jääks sile.
     

Jaga seda lehte