V-501 bagi projekt

Discussion in 'Lugejate autod' started by v-501, Jun 1, 2009.

  1. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    juba paar kuud on mul vaikselt arenenud 1 bagilaadne sõiduriist. Edasi hakkab seda kõike liigutama honda cbr600 (95a)mootor, millel on täpselt 100hp. Hetkeseisus on valmis raami põhi, selle küljes õõtsad ja rattad. Hetkel ei viitsi rohkem kirjutada. Lähiajal tulevad ka kindlasti mõned pildid proje arengust.
     
  2. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    seda pilli tahaks täitsa näha
     
  3. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    sellest paistab suht kapitaalne masin tukema . raam korralik
    Mille sillad all on ? või rattad
     
  4. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    ATV rattad, sillad kõik ise tehtud. Ise tehtud on ka rattarummud, käändteljed, pidurikettad jne...
     
  5. sixa

    sixa New Member

    221
    0
    0
    väärt töö, oleks mul ka tööpinke jms, et midagi saaks lihtsamalt meisterdada (treipinke ja asju võiks olla) :D .
    hetkeseisus tundub väga hästi planeeritud olema töö.
    saab kindlasti asja sellest.
     
  6. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Pidurikettad? Millest? Neid ma pildil küll ei näe. Rattarummud? Mis materjalist, neid ei tehta ju ometi terasest vaid malmist. Räägi lähemalt.
     
  7. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    kus plaanis liigelda selle elukaga? ja kas teljed sellele väändele ikka vastu peavad? või näeb alles siis kui masin töötab?.
    kas mulle tundub või mullikas kahtleb kõikide võimetes ja hakkab targutama koguaeg, ptsi enamus pole nii lollid, et sina oma "tarkust" välja hakkaksid ajama.
    Ära hakka teemat läbustama ja vasta PS (niikuinii tahad läbustada, see kindel)
     
  8. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Ma nagu küsisin või kuidas? Kus sa targutamist näed? Läbustama tulid teemat sina ISE.
     
  9. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    pidurikettad ja rattarummud on rauast, autodel tehakse jah malmist, sellepärast et nii on lihtsam. Poolteljed on transiti omad, niiet ei usu et nendega probleemi tekib. 1 probla on aga tagumine ketiratas, mida oleks vaja 60+hambaga ja 520 ketile. Kus sõitma hakkan?..... hmmm eitea veel :lol:
     
  10. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Vaadake, et end surnuks ei sõida selliseid materjale kasutades. Tõsiselt. Autodel pole nad mitte sellepärast malmist, et nii on lihtsam vaid vastupidavam. Malm nimelt kannatab erinevaid temperatuurikõikumisi hästi. Teras aga mängib ja kuumaga kooldub e läheb kõveraks ja jääbki kõveraks. Pidurikettad terasest...no ma ei tea...isegi malmkettad aastatega lõpuks lähevad kõveraks.
     
  11. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    kle mullikas, ma tean mida ma teen eksju. Kõikidel baikidel on kettad terasest. Ma ei kasuta mingeid karastuvaid süsinikteraseid. Metalli sisepingetest ja asjadest ma ei viitsi sulle seletada.
     
  12. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Ma ei vaidlegi, ise teab, kui kallis talle oma elu on.
     
  13. Galderden

    Galderden New Member

    16
    0
    0
    Kindlasti tasub, kui ta vähegi arvab, et temal on õigus siis las põhjendab oma seisukohta, sellega kui nad omavahel vaidlevad, nad ka samal ajal põhjendavad miks nad nii arvavad ja siis tulevad kõik faktid ilusti välja ning ka iga teine saab aru mis toimub....
     
  14. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    mullikas, ma olen seda asja ikka uurinud ka natukene, päris omast loomingust ka ei tee. seda pole veel näinud et keegi kasutaks bagil malmkettaid. Tegelikult võib malm vee ohtlikum olla, kuna malm murdub, raud aga venib ja paindub. Aga kui sul on veel mõni tark soovitus siis PS, hoiame teema puhtana.
     
  15. SCT-roller

    SCT-roller New Member

    259
    0
    0
    sellest võib haigelt hea bagi saada, sest jah tsikklimootoriga bagid on ulme pillid pöördemoment juba nii et jah ja kerged ka;:) endal on korraliku raamiga ( õigega) nagu väiksed võistlusbagid on ja honda 1,6 mootoriga ja juba liiga haige pille:) tahaks seda valmis pilli juba näha ja kuidas liigub :p
    edu aind sellistele vendadele, kes nii asju teevad( nullist)
     
  16. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    need pidurikettad lähevad mõnusalt rooste ma arvan kui niiskust saavad agaa jh muidu paistab küll väga kapitaalne töö olema
     
  17. NRGstock

    NRGstock New Member

    132
    0
    0
    ma ei saa aru miks kõigile need pidurikettad ette jäävad too üldse kõige väiksem asi mille üle jageleda
     
  18. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Tõesti? :eek: Kas pidurid on siis ebaolulised vidinad liikuri peatamiseks näiteks ohusituatsioonis? Ütleks, et ühed tähtsamad.
     
  19. NRGstock

    NRGstock New Member

    132
    0
    0
    no aga kui kettad on korralikult tehtud ja õigest materjalist sis pole ju vaja nende ketaste üle nii palju targutada.
     
  20. v-501

    v-501 New Member

    750
    0
    0
    issand jumal küll, ega ma formelit ei ehita, mis 300+ km/h sõidab, sääl jh võib sul iga roostetäpp kettal midagi mõjutada. Võrreldes atv-ga on need pidurid ikka väga jõhkrad, siin ikka korralikud 4-kolviga bike supordid. jätaks nüüd selle imeliku jutu. Rääkige siis kui masin valmis, ilmselt läheb veel ketastele miski värv ka peale.
     

Jaga seda lehte