Hamsuni Baotian BT49QT-28B, 2008.

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by hamsun, Jan 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Tere kõigile rolleriomanikele. Ostsin oma poistele mainitud sõiduki. Kaasa hulgaliselt varu-tuuningosasid(väntvõll, variaator, raskused, sidur, survekas jne. jne... kaks uut sumbutit, silindrikomplekt 50cc malossi jne...) Kuna poisid ise teabmis kirjamehed pole siis mõtlesin, et teen siia asjakohasesse foorumisse teema. Kuna endal pole nii väikese kubatuuriga kaherattalistega enne pistmist olnud siis siinse kogukonna toetus ja nõuanded oleksid asjakohased. Viimane roller oli 125cc Vespa ET. Plaanis on kõigepealt teada saada liikuri sõiduomadused ja siis panen jooksvalt kirja, mida kavatsen tema sõiduomaduste muutmisel ette võtta. Rollerist on siin foorumis juba juttu olnud kasutaja Taunz911 poolt, kes ta mulle ka müüs. Tänud soodsa pakkumise eest Talle!!!
    Peale uue karburaatori on kõik stock.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Täna hommikul ajasime rollu kaubikust välja ja tegime esimesed proovisõidud. Eks ta võrreldes 125cc ikka lahjake ole, kuigi praeguse setupi juures oli meeldivaks üllatuseks päris hea kiirendus. Lõppkiirust ei proovinud aga 60 juures oli tunne, et läheks veel. Käivitamisega erilisi probleeme polnud, manuaaltoores tundub vahelduseks päris asjalik. Läheb nüüd puhastamiseks, outlookiga veel tegelema ei hakka. Järgmine plaan on proovida ära kaasapandud uued sumbutid... 8)
     
  3. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Tasuks mainida, et erinevate summutajatega pead ka muutma karpas asuvat peadüüsi.
     
  4. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Tänan tähelepanu juhtimast. Praegu on sellel karpal(Motoforce phva) 80 peadüüs. Esimesena läheks proovi Tecnigas Trek sumbuti. Suurem düüs?
     
  5. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Sportsummuti lisamisel tuleb arvestada kuskil 10-15 ühikut suurema düüsiga umbkaudu
     
  6. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Päris palju. 90-95 siis? Eelmise omaniku käes ta tossas sellise düüsiga ja ei liikunudki paigast...D! :p
     
  7. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    847
    86
    28
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    No see nii suhteline, ma ei tea kas 4taktilistel on vahe aga kindlalt suurem düüs. Kuid kas see 90-95 vahemikus düüs oli originaal summutiga või sportsummutiga?
     
  8. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Ära peadüüsi vahetusega kiirusta. Praegusel juhul täiesti kindlalt piisab sellest düüsist/jääb isegi suureks sportsummutiga.
     
  9. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Nojah, see Aprilia koopia on kahetaktiline. Ise arvasin ka, et alguses veel düüsivahetusega ei kiirusta aga kõik nõuanded teretulnud. Muidugi 4taktilise seadistamine on pisut teistsugune aga need mul juba olnud. Ja mitte sellise kubatuuriga, et poisid sõita legaalselt saaks. Ja mind paelub see võimalusterohkus, mis kahetaktilise rollu, ja veel hiina "meitriteose" juures katsetada saaks. List on veel pikk, alates malossi 50cc slindrikomplektist, lõpetades sportväntvõlliga....D!
     
  10. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Re: Baotian BT49QT-28B, 2008.

    Lõpuks kirud ikka koos poistega, et hiinlase valisid, sest kõik tahab ükshaaval hunniku lennata üldjuhul, kui tuunima hakkad. :lol:
     
  11. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Nojah. Hiinlane... Mul neljataktilisi, 125cc hiina rollusid kohe päris mitu tükki olnud. Kui kõik mutrid-poldid jne. üle käia siis võib üldjoontes ju rahule jääda. Eks see ole õnne asi ka... Kvaliteete ja hind ju määravad. Paar tuuningut ka vastupidanud... Ämbrisse astusin totaalselt 200cc Bashan ATV-ga... Ei aidanud ei tagasilla vahetus ega muud imetükid, lihtsalt masin ei püsinud koos... Sain üheotsa korda, teine kippus kohe lagunema... Täna vaatasin põhjalikumalt käesoleva konstruktsiooni üle. Olen pisut Aprilia originaali ka näppinud-vaadanud, sai millega võrrelda. Loomulikult asi ise tunduvalt raskem, pisut robustsem kuid üldmulje hea. Esikahvelgi täitsa korralik. Ketaspidurid. Sumpavahetuseni ei jõudnudki...
    Olin unustanud ju ära, et tegemist kahetaktilisega mis pirtsakavõitu... :oops: Manuaaltoore uljalt peale ja käivitama... Ega see karpa setup ka kõige parem olnud enne kui proovisõitu tegin... Paljuvõitu tossas teine... Starter kenasti asjatamas ja ei kedagit... Kütuse lõhna palju. Küünal maha. Uputus ja must jne... Hea, et internett abiks... Poisid guugeldama ja selgus käes... Saime käima. Motoforce PHVA karpa salapärased kruvid selged...D! 8)
     
  12. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Segu liiga rikas. Kui sul düüs oli 80, siis ma paneks 76-78 düüsi.
     
  13. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Tänud. Mõtlesingi, et paneks 75 või nagu Teie soovitasite mõõdus. 8)
     
  14. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
  15. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Siin on täitsa mugav väikest listi pidada. Ja tore kui keegi asjalike kommentaaride ja soovitustega sekka lööb. Täna sai karpa maha ja väiksem düüs asemele. Panin 78, arvestades seda, et sumbutivahetus plaanis. Koonusfiltrit sinna küll eriti ei areta aga olgu. Põnevaks läks siis kui asjad kokku tagasi ladusin. Starter rõõmsalt laulis ja ei kippu-ega kõppu... Õnneks teatavad kogemused olemas ja sai poiste suureks rõõmuks üsna pea käima. Veidi segukruviga jahmerdamist ja küünal peale-küünal maha kordamist...D! Palju vähem tossamist ja nagu kahetaktilise hääledki kostmas... Päris pöördeid veel tippu ei timminud sest sumpa veel lähipäevil alla kruvida...
    Veel avastasin, et Hong-Kongi tootjad ei ole metalliga koonerdanud... Nii mõneski raami osas tubli tükk nö "üle". Sealt saab kogu kupatust osava relatamisega tunduvalt kergemaks teha. :roll:
     
  16. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Ma ei lugenud valja v jai kahe silmavahele, kas sul on originaal õlipump veel järgi? Kui jah, siis soovitaksin vahelt ara votta. Omal benellil oli ka jargi. Tootab oigupoolest siiani aga kui ta tyhja kohapealt ilma hoiatamata alla annab siis on kyll natu halb.
    Soovitaks ise segu teha 5 liitrit 120ml õli :p siis kindel et kuivale ei jaa :)
     
  17. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Hea tähelepanek. Õlipump oli esimene asi, mis eemaldatud... :lol:
     
  18. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Ilm vilets, ei viitsinud sumpaga jamada... Outlookis plaanin katsetada autokilet(pärast saab endise välimuse tagasi või kergelt muuta...). Värvigammas jääb domineerima valge-musta kooslus, lisaks nikkel-kroomi ja punast.
     
  19. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Nii. Uus sumpa(Technigas Trek) peal. Päris vaadatav võrreldes originaaliga. Panime käima ja ikka segu liiga rikas, löriseb ja tossab... Vahetasin peadüüsi 75 peale, väikene muutus... aga mitte eriti. Kui aega saan, läheme karpa nõela kallala, pole aimugi, mis seal on. Kuskilt lugesin, et A2 peal...D! Selge siis, et segu rikas... Plaanime katsetada A20 ja A22 nõelasid. Relatasime HongKongi konstruktorite ülejääki pisut... Põrandale jäi 1.5kg metalli... :p
     
  20. hamsun

    hamsun Member

    69
    0
    6
    Taas. Paar tundi katsetatud karpaga... Päris põnev ajaviide. Lõppes kahjuks aku tühjenemisega...D! Ehk oskab keegi nõu anda, kas on mingi rusikareegel, peadüüsi ja nõela vastavusse ajamisega või kõik toimib katse-eksituse meetodiga? Ja mis suhtes on pilot jet peadüüsiga? Uurisime neid tabeleid nõelte kohta ja täit selgust nagu ei saanudki... :eek:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte