Kas keegi oskab aidata?! Oleks vajadus kiiruse järgi ning stock masinal on seda vähe. Masin on 2014 Aprilia SR50 R ja tahaks, et see aretaks vähemalt 100-110km/h. Tahaks ka, et masin kannataks pikka järjest sõitu.
Enne mingi seti kokku panemist tasuks mainida, et kui masin aretab 100-110km/h siis selle kiiruse juures on masinale kahjulik sõita kaua aega, ehk pikka järjest sõitu.
SR50R arendab kiirust 90 . Kui sportsumps ja piirajad maas. See oleneb täiesti sellest kah mis sumpa sa sinna topid. Kui yasuni r topid siis peaks isegi tipp olema 100. Sest ühel tuttaval on sr50r millel yasuni r all on . Olen isegi sõitnud tollega. Minu jaoks oli super pill. Minek oli ka normaalne. Oleks minarellil ka selline võimsus 50cc-el siis ma ei topikski 70cc peale. Ma ka ei soovitaks kogu aeg gaas põhjas sõita. Sest roller ei kannata seda julma piina ära.
Kuule mida saa ajad. Kõige lihtsam on osta Reverse ja panna raskemad rullid. Ära too oma Minarellit siia. Su malossi spordile tõmmatakse stock SR50Ridega ka kott pähe eriti kui sa ise sõidad. Viska kollane survekas ja 5.5g rullid kui reverse paned. Soovitavalt punased sidurivedrud 8) Omal selline set rohkem ei oska midagi paremat öelda :roll:
Kle inimene võrus on saavutatud 50cc-l kõige parem tulemus yasuni r-iga . Isegi sr70r stage 6 sport pro sai pea kotti. Hui tõmmataksegi sr50r kotte. Minarelli 70cc malossi sport lc arendab välja mingi 85-90 vähemasti. Kui mu rox stockis oli läks juba mingi 80-85 välja okei minek ei olnud väga hea.
No siis on teada et võrus ei osata oma asju seadistada, kui 50cc masin jõudis sport prole pea et järgi. Eks see ole täiesti küsimus mida rahakott suudab lubada, kas sa hakkad maanteid mööda ainult sõitma, või ainult linnavahel, või mõlema segu koos. Ise vaataks kas Malossi Sport'i, Stage 6 Sport Pro. Mõlemaga hea kogemus, mõlemad kannatavad kindlalt pikemaid maanteesõite suurematel kiirustel. Kindlalt ei piisa ainult silindrist ja summutist, vaid ka väntvõll, laagrid.
Ma arvan, et segu oleks parem, sest linnas ma sõidan aind kooli ja koju aga maanteel liiklen ma min 20km ja max mingi 100-200km korraga
Stage 6 pro või Yasuni C16 summutid on mõlemad kindlapeale minekud. Väntvõll niivõrd ei loe, lihtsalt mõni tugevam kui stock koos C3 laagritega Karpa 19mm Dellorto Variaatorisse mingine multivar või muu firma tuuning variaator Sidur kas stage 6 torque control või delta clutch. Selline oleks minu silmis ideaalne setup, elab ilusti üle ka ilma siduri ja variaatori vahetuseta, kuid kaotab veidike jõudlust ja äkilisust.
Olenevalt, kui hästi timmi on asi pandud + sellest, mille "peale" masin tehtud on - kas alguse või tippkiiruse. Sport Pro'st saab aga suht kerge vaevaga 100km/h GPSi.