Aprilia SX 110cc Parmakit

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by RobertPar, Sept 11, 2016.

  1. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Sai pärnust toodud 110cc sx
    Masinast endast:
    Silinder: Parmakit Racing Carrera 110cc
    Väntvõll: Parmakit Racing Carrera 48mm kepsuga
    Summuti: BRK alumine
    Sidurikettad ja vedrud: MHR Team
    Süüde: Artek N2
    Sisselase: Malossi Vl16, Malossi carbon klappidega
    Kollektor: Top Performance pööratav 30mm
    Karburaator: Dellorto PHBN 30mm
    Õhufilter: Motoforce kahekihilise svammiga.
    320mm esipiduriketas koos AJP supportiga
    Stage6 EGT, led tagatuli

    Välimuselt pole midagi erilist, kuid nii see ei jää. Eelmine omanik pühendus rohkem mootorile
    Masin käib hullult edasi.
    Photo 11-09-16 21 08 13.jpg
    Photo 11-09-16 21 07 57.jpg
     
  2. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Ise sõitsin masinaga kuskil 100km ja siis lakkas töötamast. Võtsin mootori laiali ja väntvõllil kepsulaagri juures pool cm üles alla loks sees :mad:
    Silinder ning kolb olid väga korralikud, silindril isegi hoonimis jäljed alles. Silenceri ostsin uue FMF villa. Kuna masin päris laiali ning uue vända tellimisega/korda tegemisega läheb päris kaua aega siis mõtlesin et praegu oleks hea aeg välimusega tegeleda. Ideaalis tahaks teha sellised muudatused: raam, kiik valgeks, kondlid valgeks, veljed praegu nummid niiet neid näppima ei hakka, uued gripid, tagatuli viia porika keskele ja nrmärk nii porika lähedale kui saab, laiem tagarehv,istet tahaks ka siis valgeks teha ja aga väga ei usu et selle teoks teen.
     
  3. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
  4. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    image.jpeg Sai täna tagakiik ära võetud ja paljaks kitkutud, rohkem aega hetkel polnud. Järgmine nädal peab raami paljaks tõmbama, siis lähevad kiik ja raam pulbrisse ning kondlid värvimisse. Värv ei tule ikkagi selline nagu algselt plaanitud oli;). Mootori poole pealt olen nii palju targemaks saanud et vända parandamine uue kepsuga läheks maksma u 150 eur, pigem ostan ikkagi tutika vända sisse. Siis kuna kolb oli peale kepsu laagri katki minemist vastu silkupead peksnud siis peab igaksjuhuks uue kolvi ka ostma. Seal võivad mikropraod sees olla ning kui nüüd tuuri saab siis võib kildudeks lennata ja siis võib silkule ka headaega öelda:D. Peab sebima kuskilt mootorile kõik uued tihendid ning mingi ilusa tuuning süütekaane ja uued gripid. Kuna sealt lehelt kus mootori jupid kõige odavamad on ei saa eestisse tellida, siis peab soome tuttava juurde tellima ning soomest smartpostiga, õnneks terve talv on aega:D
     
  5. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    originaal väntvõll on sees või
     
  6. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Ei, originaal väntvõlli ei saa selle silindriga isegi panna, parmakiti vänt oli sees.
     
  7. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Sain täna veits aega ja võtsin peaaegu lõpuni lahti. Nüüd raam, kiik ja veel mõned detailid värvimisse.
    IMG_7943.JPG
    IMG_7944.JPG
    IMG_7945.JPG
     
  8. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Lugu selline, et võite soovitada inimesi/kohti kus saab lasta plastikud ära värvida mõistliku raha eest.
     
  9. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Sain asjad värvimisest kätte. Midagi halba pole töö kohta öelda ja hea hinnaga tehti. Blackline oü Tallinnas, soovitan. kuna pole ikka veel leidnud kohta kus plastikud lasta värvida siis võtan kunagi kui aega mingi vana rollu plastiku mis üle ja proovin spreiga värvida korralikult ja vaatan kuidas tulemus jääb.
    14800080_1214949671911577_830684891_o.jpg
     
  10. Trave01

    Trave01 Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    846
    86
    28
    Spreiga saad ka hea tulemuse kui kätt on, iseasi sellest, et korralik spray läheb rohkem juba maksma kui püssi jaoks värvi osta :D Keegi tutvusringkonnast ikka oskab värvida ju?
     
  11. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    IMG_8551.JPG IMG_8552.JPG
    Jupid jõudsid Luksemburgist lõpuks ilusti kohale. Praegu vaja veel bloki tihendeid, uusi vända laagreid ja simmereid ja saab mootori kokku laduda.
    Siit ka abipalve: kust leiab neid täpseid andmeid kui tugevalt mis poldid mootoril kinni peab keerama?
    Kondlitele leidsin ka värvija ja lähevad arvatavasti värvimisse varsti.
     
  12. RobertPar

    RobertPar Active Member

    127
    25
    28
    Väike up, pole lillegi liigutanud masinaga seoses, kuna talvel kooli ja trenni kõrvalt raske aega/motti leida, mida ilmad ilusamaks seda rohkem hakkan ennast liigutama viitsima :D igastahes homme tripp linna ja ostan kaelaka laagrid ära ja saan raami hakata kokku laduma. Mootoriga selline teema et rääkisin mehhanikutega ja tuleb välja et vana bloki võib Pärnusse tarkadele tagasi saata, on pandud kokku erinevad blokipooled ning kuna neid töödeldakse koos siis kahte erinevat kokku pannes jäävad mingid nihked sisse ning selle tulemusel ka mul mootor kotti jooksis vända kepsu laagri purunemise tulemusena. Ka on seda blokki nii porditud kui ka parandatud uuesti ehk selle pärast ei saadud ka kunagi timmi seda masinat korralikult. Hetkene plaan on raam jne ise kokku laduda ja viia mootor mehaanikule kokkupanemiseks. kondlid vaja värvida ning mõelda ka esitulele midagi välja, hetkese esitule pirni koht praktiliselt olematuks nusperdatud. Värvilahendust tuleb must/valge ning praegu mõtlen veel kas mõtet velgi värvida ja kui on siis kas proovida plastidipiga või kohe pulbrisse viia, amordipulgad võiks ka valgeks saada.
    Tuli pikk jutt, tagasiside ning soovitused teretulnud, päikest!:)
     
  13. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,772
    12
    38
    Enne kui mingit seosetut asja rääkida bloki kohta, siis otsi veidi siin foorumis ringi, teema on täiesti olemas kui see Parmakit pandi algupäraselt sinna vahele, seda vast 4a tagasi. Sellest ajast on olnud ka see blokk. Keegi oli alguses relakaga lõikunud neid kanaleid, järgemööda on proovitud parandada asja, kuid mis ära võetud, juurde ei saa enam panna. Parmakit polegi mõeldud kestma, pigem dragimiseks.
     
    kenx123 and Katana lc like this.
  14. tsherkin

    tsherkin New Member

    12
    1
    3
    Kas tagatulel on mingi pingeregulaator ka vahel, või võis otse välja vahetada orginaali uue vastu?
     

Jaga seda lehte