Tere Asi on siis selles , et plaanin ehitada mid race Cpi Oliver sport (2004 a) olen valinud jupid välja , aga pole veel midagi ostma hakkanud küsiksin siis kohe siin foorumis kas need ültse sobivad või oleks midagi veel paremat pakkuda. Set mida ma mõtlesin. Silindri komplekt Motoforce Alum. Racing 70ccm 12mm - Minarelli horisontaal AC [OLEMAS] silindrit muutma ma ei hakka Karpa :Malossi MHR PHBG19BS Boost Bottle Stage6 kroom Sidur :Stage6 Racing Torque Control MKII 112mm - CPI ( ja siduri koda aga ei tia kas need sobivad) Sidurikoda Stage6 Wing Cooler 112mm - CPI, Keeway, Generic, Morini Väntvõlli laagrid Stage6 Metall High Quality Süüde MVT Millenium koos Analog-CDI (Sport süüde) selle kohta tahaks teada kas on mõtet sellele? Mida head ja mida halba sellel on ? Väntvõll :Top Racing täiskuu HQ High Quality 12mm - CPI E2 Hammasrattad esmane Malossi HTQ 14/42 - CPI, Keeway, Generic Sisselaskeklapid :Membraan Malossi VL14 MHR 45° - Minarelli Punane survekas ( OLEMAS ) Stage variaator rihm ka ( OLEMAS) Variaator :Naraku [HS-Racing] - CPI 16mm (OLEMAS) Küünal :NGK (OLEMAS) Aithä nendele kes pööravad tähelepanu sellele teemale.
Sportsüüdet pole nii lahja setiga mõtet, karpa võid tavalise dellorto võtta(hinnavahe on korralik), väntvõlli laagreid pole mõtet metal cage panna, vaid pigem polymer cage. Mis summutiga asi käima hakkab? Variaatori võiks samuti välja vahetada.
Oi Summuti unustasin ültse vahelt ära ja see on mul olemas (Stage6 Pro Replica kroom) ja mis variaatorisse puutub mis selles halba on? See on mul juba välja ostetud
Ei märganud et variaator nimekirjas, sobib küll. Summuti pole ideaalne, kuid loodetavasti töötab ilusti all. Jõupöörded peaks enam-vähem samades kohtades olema.
Teeb see midagi halba kui panen metal cage ? Karpa mõtlen seda malossi jätta kuna mul uus filter vaja nagunii osta ja kokkuvõtes tuleks hind ikka sama välja.
Metal cage probleem on see, et kui laager puruneb, võivad lennata metalli tükid mootoris ringi. Lisaks on metal cage laagritel suurem hõõrdumine, ning hõõrdumine = kuumus.
Ja kas sidur peaks olema 110mm ehk siis Sidur NARAKU Sport - 110mm - CPI mitte see- Sidur Stage6 Racing Torque Control MKII 112mm - CPI? , et koda mahuks peale või võib ka olla koda 112 ja sidur 112? ja väntvõlli laagrid vahetan siis selle vastu?-Naraku HD - Minarelli CW, MA, MY, CA, CY
Väntvõlli laagreid saab ka tegelikult odavamalt, kui minna laagripoodi kohapeale ja lihtsalt öelda mõõdud, ja et väntvõlli laagriteks, maksad paar euri ja olemas. Poest aga osta, siis C3 laagrid võtta, C4 on mõttetult liigset vabalõtku. Siduri kohapealt, 110 sidurile läheb 110 koda peale küll, ise soovitaks s6 torque controli kindla peale.
ise soovitaks kuradi pasunaks s6 prod, rks müügis ka päris hea hinnaga praegu minuteada ja siis dellorto 21mm karpa ka veel, siis oleks väga norm set
Nüüdseks sai asjad peale pandud peale Väntvõll :Top Racing täiskuu HQ High Quality 12mm - CPI E2 Sisselaskeklapid :Membraan Malossi VL14 MHR 45° - Minarelli nimelt tekkis probleem , et need ei sobigi ma ei mõista miks. Lasin siis asjad peale panna velt motol malossi membraanil pidi nii olema kui see uus peale panna siis lehdedel pole ruumi ja väntvõllil selline asi , et ei sobinud originaalile . Kas peab mingit keppi korraldama hakkama või oli lihtsalt mehaanik saamatu?
Saamatu, klapilehed võib-olla tõesti ei sobi tehaseblokile, freesiga materjali eemaldades saab ilusti need sisse küll. Ilma pilti või ise nägemata aga ei julge kindlalt öelda. Väntvõll peab sobima sinna blokki, nii cpi kui isegi õige minarelli vänt istub ilma probleemideta blokki.
Oi vabandust väntvõll sobis ilusti , mis ei sobinud oli - Hammasrattad esmane Malossi HTQ 14/42 - CPI, Keeway, Generic