Teen siis ikkagi teema oma Apriliast. Sõber vahetas kunagi oma krossika selle Aprilia vastu ja kuna ta seda tööle ei saanud, siis ostsin ma temalt selle eelmise kuu lõpus ära. Masinal on Morini vesijahutusega mootor ja peal Naraku 50cc. Kuna mootorit mingi väega tööle ei saanud, ainult ülivähe lubas topkaga, siis alustasin tihendite vahetusest, nendega asi ei paranenud ja ostsin ära simmerid. Simmerid sain laupäeval vahetatud, eile tahtsin kokku laduda, aga ei mäletanud enam kuidagi, kuhu ma kolvi panin :-x Selle taha jäi hetkel asi seisma, aga ma üritan otsida seda ikka, sest nagu teada, siis sellele mootorile jupid pole just odavad. Õnneks sain osi ikka kaasa ka kastitäie. Sai koju toodud Rhoniga Neid jutte enam ei oota, et osta teine mootor alla jne, selle mootori osade kättesaadavuse kohta on mul info olemas.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Kuidas see võimalik on, et kaotad kolvi ära :lol: :lol: :lol: Järgmiseks korraks soovitus: pane kõik jupid ühte karppi vms, muidugi jäta ka meelde mis kuhu läheb Edu!
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Kolb oli kukkunud teiste osade juurest kapi taha Sai siis mõne tunni eest esimest korda käima ja see hääl mis tekkis oli ülimegametsik Kujutasin ette juba kuidas see gaasi andes tagale rebib Aga noh enam ta muidugi ei käivitu :lol:
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Ega häälest ei rebi tagale, mu malossi sport 70 ka täiesti ära timmitud lõpuni ja tagle liigub väikse nõksuga väikse hooga, 20-30 pealt tuleb ise korralikult tõmmata.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 rolleriga tagarattal sõita on nagu bmx jalgrattaga kui tagaratta teljel seista oma tasakaalu poolest
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Okeiokei, see oli väike ülepingutus ei tahaks niikuinii sellest masinast muud kui head masinat sihtpunktide läbimiseks. Aga endiselt, masin ainult lubab ja seda ka ainult topkat tehes. Simmerid on uued, silindri ja silindripea tihend ka, ainult, et kuuldu järgi on see tihend ühekordselt kasutatav, et korra vahele laiaks keerad, siis peale väljavõtmist enam ei kõlba. Ma panin ta alguses valetpidi ja siis keerasin ringi, ehk pressisin ta korra juba vahele. Eile enne kui tööle sain, panin sinna tihendi peale õrna kihi mootorisilikooni, aga nüüd ei lähe sellega ka tööle. Ideid veel peale selle, et uus tihend osta? Seda Eestis ainult Camexis ja see ka terve Ditechi tihendikomplekti sees ainult, kõik tihendid mulle ei sobi isegi ning maksab 13 eur, et uue ostaks ainult äärmisel juhul.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Silinder hõre pole? Kuidas küünlaga lood on kui käima taod, kas läheb ka märjaks, säde on korralik ja ei pendelda küünla peal ringi ühest otsast teise ja ega ta pole sul kusagil külje peal?
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Viga oli vist vaakumklapis ma loodan, panin hiinaka paagi ja vaakumi ja hakkas tööle... Aga siiski on silkupea tihend läbi, kui silindripea jahutusvooliku august tuleb suitsu..
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Ostan SR-ile paremat ja vasakut nupukonsooli (Peaks olema: starteri nupp, suunad, signaal ja tuled) Selliste pistikute jaoks: Ostan ka korraliku nuudiga starteri hammaka Morinile, korraliku nuudiga vario jahutustaldriku ja vaakumklapi!
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Täna oli suur edasiliikumine, tegin esimesed tiirud 8) Kuna õhupuhastit pole, vaja on filtrit karbi sisse, siis algul poob, kohapeal ei tööta ja käima läheb suure vaevaga, aga kui pöördesse läheb, siis ikka liigub. Masin liigub ootustest rohkem
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Pane kasvõi koonusfilter sinna, aga lihtsalt sinna toru sisse pane mingi põidla jämeduse auguga simmer vms, et saaks vähem õhku peale.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Ahjaa, agu suuruse vähendamise peale ma ei tulnudki. Teipisin küll koonuka ära ka, aga sellest polnud abi
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Milles asi on, kui suunad jäävad põlema? Relee teeb ühe klõpsu ära ja edasi ei tule enam ühtegi klõpsu, seega on kindlalt relee otsas?
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Korra õnnestus parempoolsed aeglaselt vilkuma saada, aga kui suunad põlevad ja sõrmega toksin releed, siis toksimise ajal plõksub ja vilgub.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Ostsin kelleltki uue relee, teadsin, et see pole see sama, aga kontaktid olid samad, siis läksin riski peale välja. Panin külge ära, vilkuma hakkasid küll suunatuled, aga klõpsude asemel kostavad väga valjud piiksud, nagu oleks keegi auto undama pannud :lol: Pinge vale vms? xd Muidu masina liikumiskiirus ja minek on minule täitsa piisavad, käima võiks ainult kergemini minna.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 No vot ma ei tea, sõrmega tundub kompressioon korralik, aga mõõteriista ei ole ka kuskilt välja v'õluda. Mäletan, et mu hiinlasel oli ka sama jama, aga siis aitas õhukoguse vähendamine õhufiltrist. Praegu on ka kindlasti lisaõhk, sest poob kõigegea, mis ma sinna 'õhupuhasti asemele panen, kohapeal ei tööta ja segu on väga lahja, kuigi segukruvi põhja keeratud. 68 düüs praegu, aga 81 düüsiga oli asi veel hullem...
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Tõsta tagaratas ülesse. Pane starterile vool taha külmalt. Ilma releeta, auto akult. Lase käiata keera ise punn põhja ja kata peopesaga karpa kinni samaaegselt. Kui käima läheb siis tõmbab blokipoolte või kolle vahelt kusagilt lisaõhku. Edu
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Ei kõiki selliseid meetodeid ma juba proovinud, ega ta siis käima ei lähe, aga ma ostan igaksjuhuks lähipäevil uue kolvi, ehk paraneb aparaat.
Re: Hiinarollu Aprilia SR2000 2003 Mõistlikum oleks vast õhufilter osta (mis sul puudu oli) ning tühikäigu ning peadüüside komplekt ning karpa paiga regullida. Odav kompressiooni tester pole ka teab mis kallis (30€). Praegust joont jätkates võid iga nädala tagant mootori ülemist osa vahetama hakata. Diagnoosimisel tasub silmas pidada lihtsat reeglit, et kui küünal on kuiv, siis ei saa bensu kätte. Bens kas ei jõua karpasse või on karpa umbes. Sitatükk läheb pmst alati tühikäigu düüsi ette, kuna see on kõige väiksem ning alati avatud. Võimalus, et sul kuskilt lisaõhku võtab on sinna 5% kanti ning eelmainitud karpa probleemi tõenäosus on 95%. Kui sa nüüd selle poova masinaga ringi sõitsid, siis võis kolb muidugi üle kuumeneda ning silkusse alu jäljed sisse tõmmata. Kuid enne kui poodi tõttad osta komp tester ning keera sumuti alt ära ning hinda sealt august visuaalselt kolvi ning silku seina seisukorda kolbi kicki abil tasakesi liigutades. Segu kohta veel niipalju, et paigas segu ei ole mitte see millega on kõige parem minek (oletame, et 88 düüs kergelt poos ning 90/92'ga on asi jummala hea, siis kasutama peaks kindlasti ~96 düüsi). 90'ga võis segu jõu poolest küll optimaalne olla, kuid, et kolb üle ei kuumeneks peab segu olema kergelt rikkam, vastasel juhul on silkul ning kolvil varsti jäljed peal (kuna kolb paisus silkusse kinni).