JussPB Aeon Cobra 172cc 2 stroke

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by JussPB, Okt 25, 2018.

  1. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Projekt endale jälgimiseks tehtud.
    Mitu aastat olnud mõte teha endale väheke lõbusam atv, millega julgeb vajadusel järve peale kalale ka minna.

    Mootor sai septembris kokku laotud üleliigsetest juppidest ja doonor kerel juba kevadest saadik silm peal hoitud.

    Oktoobri alguses sai mootoririkkega doonor ka toodud.

    [​IMG]

    Tund aega lammutamist
    [​IMG]
    Sai hakatud vanal mootoril kahjusid hindama.
    Vaja oleks reduktorikaant mis maksab 100 eurot ja uusi laagreid. Peale seda oleks mootor töökorras ja komplektne. Kel huvi võib 50 euroga ära osta mootori ja kõik sinna kuuluva.
    [​IMG]
    Tagasihoidlik 2 taktiline:)
    [​IMG]

    [​IMG]

    Praegu tegelen vanade keevituste ära lõikamisega, seejärel hakkan blokki vahele mahutama ja keevitab kinnitused nii, et reduktori võll ja tagumine hammasratas hakkaksid õigesti jooksma.
    Seejärel tuleb sumbuti lõpuni keevitada.
    Hetkel läheb käiku Malossi koopia sumps, puudu veel resokas ja leegitoru. Hetkel ei teagi veel kuhu resokas suunata, sest otse välja läheks mega pikaks ja tagasi keerates jääks plastidele ette.
    Lõpuks tuleb piaggio ja hiinaka elektrisüsteem omavahel ühildada, mis pmst on 2 juhet ümber suunata:D

    Hetkel jääb tagasihoidlik mootori setup:
    Malossi 172cc
    Malossi multivar
    Stock sidur
    Stock sidurikell
    Stock rihm
    Malossi vl16 klapid
    Malossi kolle
    PWK 28mm karpa
    Malossi koopia sumps

    Peaks piisavalt liikuma, et muda ja lund kaugemale ja kõrgemale lennutada..;)
     
    Last edited: Okt 25, 2018
  2. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
  3. 2k17

    2k17 New Member

    24
    1
    3
    Edu! Ülikõva projekt :D
     
  4. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Niipalju hetke seisuga 3 piaggio variokaant on pulbervärvimises. Eks vaatab milline värv rohkem meeldib..

    vanast veljest tuleb vahetükk millega kinnitub hammasratas mootoripoolele.
    Keskosa treimises juba. Võimalik et saan sõbralt ka kawasaki krossika hammasratta võlli õige nuudiga, siis saab lihtsamalt külge monteerida.
    Hetkel paar teist projekti suurema tähtsusega, sest garaazi ruumi vaja ja keevitus aparaat tuleb kuu jooksul alles..
     
  5. Chris6

    Chris6 Member

    64
    17
    8
    Tõsiselt cool ettevõtmine. Edu! :D
     
  6. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Piduritrummel korralikult välja treitud, sinna külge kinnitub hammasratas. Algselt proovin jätta ka trumli kasutuskõlblikuks, Kulub vähem jõudu pidurdamiseks.
    Hetkel vaja veel 1 vana mootorikinnitus maha võtta ja siis tuleb hakata uusi kinnitusi tegema. Paberil plaanid olemas.
    Teoorias Tahaks lähima pooleteise kuu jooksul liikuma saada, siis talvel lõbus risti lasta..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Pikalt pole kirjutanud, sest Aprilia SR 125 ja DNA 70cc oli esmajärjekorras valmimise osas.
    Algsed mootori kinnitused sai ümber tehtud, kergemaks ja tugevamaks ja mootor nüüdseks igaltpoolt, kinni ja valmis.

    Algne trummel piduri kest on asendatud DNA ketaspiduri vahetükiga, millele treitud otsa flants, kuhu saab kinnitada hammasratta.
    Hetkel pooleli keermestamine hammasratta poltide kinnituseks.
    Nädalavahetuseks saab uue keti ja hammasratta.
    Teoorias kui mootori setup peaks ligi 130km/h välja andma rollerikerel, siis hetke seisuga tuleb 2.5x aeglasem ülekanne hammasratastega, mis peaks ligikaudseks kiiruseks andma 50-60 ja meeletult jõudu, eks tulevikus saab sellega rohkem mängida. Seekord ei viitsinud excelisse numbreid panna.
    Kui kett ja hammikas peal, siis saab vaadata kui Malossi koopia sumps külge sobitada. Esialgsed plaanid ja jupid juba olemas. Vaja natukene lõigata ja kinni täppida.
    Peale seda tuleks radikas, paak ja cdi koos süütepooliga peale panna ja esimene proovitiir teha..
    Ehk saab selle juba aprillis tehtud.
    Seniks pildimaterjali:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

    Attached Files:

  8. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Sai natukene tehtud jälle: summuti leegitoru ja resokas omavahel kokku sobitatud, silencer tuleb siis kui plastikud peal.
    [​IMG]

    Lõpuks ka mootoripoolne hammasratta kinnitus ja võll ka valmis.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nüüd vaja vaid radikale kinnitused teha, voolikud vedada ja cdi koos süütepooliga ühendada et saaks käivitada;)
     
    2k17 likes this.
  9. JussPB

    JussPB Active Member

    1,381
    19
    38
    Asi niikaugel, et vaja ühendada radika voolikud ja leida radikale koht, kütus sisse ja peaks saama esimese stardi juba teha. Kogu originaal elekter lendas minema ja suure tõenäosusega teen nullist täiesti uue, või siis panen stock rolleri oma külge.
    [​IMG]

    Kartsin, et karpa ja kütusepaak ei mahu nüüd kokku, kuid asi sai kogemata nii täpselt tehtud, et vahe on peaolematu, kuid saab vajadusel pehmenduse panna vibratsiooni jaoks. Hetkel vana kütusefilter ka külge jäetud.
    [​IMG]
     

Jaga seda lehte