Sai B6 passat maha müüdud, mis on täielik õnnetuse hunnik ja asemele soetatud ajateenistuse ajaks kiiresti üks A6 C5. Kuna kiiresti oli autot vaja, et liikuda, siis auto sai toodud öösel. Hinna poolest sain hästi, maksin selle eest ainult 2700. Kauplesin hinda alla, kuna muidu oleks teise võtnud. Autost endast. Tehasest veeres 2002 väga hea varustuspaketiga. Xenon, Bose, ekraan, cdbox, isetum peeglid, püsikas, istmesoojendus, valgustuspakett, autotelefon, gps, akendel kardinad, elekt. istmed, kompuuter jne. Saksamaal oli autol ainult üks omanik, aastal 2010 hakkas autot kasutama noorem inimene, kes paigaldas autole madaldusvedrustuse, helisisendi (aux, usb, mälukaart). Hooldusajalugu on täielik aastast 2002. (kõik hooldused, ülevaatuse paberid) Ise väga palju tegema ei pidanud, teisel nädalal läks generaator õhtale ja siis sai auto põhjalikumalt üle vaadatud ning vahetatud sai generaator, esisillas kõik osad, 4x piduriklotsid ja egr toru. Lähiajal vahetan ära ka õlid, filtrid. Auto näeb suvel välja selline. Veereb 19" velgedel. Talveks sai soetatud täiesti uued 16" veljed, millel peal naastrehvid, kuna 19" velgedel olid lamellid ja mustrit kõigest 3mm. Kuna bose jäi väheks siis vedeles üks basskõlar koos võimuga ja sai see ka sisse aretatud. (800W) Peale ajateenistust ehk siis juuni alguses lähe auto müüki ja võtan midagi uuemat. Võib-olla sõidan veel suve ka sellega ära. Natukene on vaja kõrgemaks tõsta, õnneks vedrustus reguleeritav. Hetkel tekitavad probleeme ka lamavad politseinikud.
Black on black ei meeldi eriti, muidu päris asjalik. Nikkelkattega peeglid annaksid ka veits juurde minusilmis. Ja tehasevedrustus vaevalt on? Mingi madaldus vast ikka? Seni kuni seda hitlerit hooldad, seni vast kestab küll ja veel.