MOOTORI / ÜLEKANDE SETINGUTE TEEMA!

Discussion in 'Tuuning' started by K-1, Apr 4, 2007.

  1. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Nonii, tegin siis eraldi selle jaoks kleepsteema.
    Siia teemasse tehtud postitustes, mis sisaldavad mingit infopäringut, tahan näha siis rolleri marki, mudelit, tehnilist seisukorda ja tuuningu olemasolul selle listi! - Kui seda ei ole siis pole ka Sinu postitust.

    Vastused palun ära pöhjendada, mitte lihtsalt laksida mingeid juppe vöi nende värve.
     
  2. Kickass

    Kickass Member

    713
    1
    16
    Mul on endal Cpi vario väga paigast ära ja äkki mõni teab mis teha temaga,
    Cpi Oliver Sport 2006
    Tacnigas Next-R
    Malossi Multivar
    64dyys
    kollane survekas (Malossi)
    Sinised sidurivedrud(Malossi)
    7g rullid

    Esimene kiirendus on väga hea kõik, siis hiljem kaob jõud ära, aga ka mingi 60km/h lähvad pöörded juba väga(ebanormaalselt) lakke ja enam kiirust ei kogu
     
  3. nevermore

    nevermore New Member

    113
    0
    0
    rullid soovitan sul panna 4,5g kuna mootor ei suuda vedada neid 7g rulle.
     
  4. verner112

    verner112 New Member

    132
    0
    0
    kollase vedruasemel valge ja kollased siduri omad ka ja 5,6 rullid oleks väga norm ma arvan
     
  5. kymcovitality

    kymcovitality New Member

    107
    0
    0
    Kui pöörded lakke tõusevad, siis saab mootor kuskilt lisaõhku. Vähemalt nii on autodega :lol: .
     
  6. Kickass

    Kickass Member

    713
    1
    16
    Alguses nagu jamab karpa ka natuke kui käima paned ja minema sõidab
    kobiseb ja siis köhib puhtaks ja liigub...
     
  7. piscu

    piscu New Member

    16
    0
    0
    mul oli sama jama alguses, aga siis lykkasin 0,5g kergemad rullid. need on sul liiga rasked praegu sest ta teeb sul selle ülekande liiga kiirelt ära ja pärast jääb toppama, et koguaeg nii oleks, siis kergemad igal juhul, aga mitte liiga palju. nagu ennist ytlesid, siis karpa võiksid ka puhtaks teha :p
     
  8. oltc1100

    oltc1100 Member

    108
    1
    18
    yo, mulle tundub et sul on liiga väike düüs sportsumpa jaoks.
     
  9. RKsilver

    RKsilver New Member

    365
    0
    0
    eemalda õhufiltrist "kummijulla", pane 75 düüs ja säti segu paika

    osta raudkindlalt 4.5g-4.7g rullid
     
  10. Robskar

    Robskar New Member

    624
    0
    0
    Küsiks ka, äkki keegi teab head seti( ntx,. naxitrall võiks suu lahti teha).
    Mul masin suht hõre,aga no tiba rohkem peaks ikka minema, sest üks teine ac sp2 läks aint zx-iga 95km/h spidosse.
    Jupid siis.
    Next-r
    Malossi multivar( ühtki seibi kuskil pole), stock rihm 8k sõitnud. Kollased vedrud, kõik. 7,1g/9,1g rullid, ei tea kummad.
    Malossi carbon klapid.
    Nõel on keskmisel astel( pole kindel)+74 düüs.
    Et, siis algus ikka nagu oleks jõudu,aga peale 60km/h kaob jõud ära, edasi minek sõltub kõik tuulest. Tipp kiiruse juures ~75km/h on suhteliselt madalad pöörded. Samas, alla mäge ei tule eriti piinata,et spidole kergelt 80km/h saada. St, alla mäge lähevad ikka tunduvalt pöörded kõrgemaks.
    Ps: Peal on silinder( kusjuures, ei ole kõige hullemas korras), mingi 1500km sõitnud. Uhiuued rõngad( 100km sõitnud nüüdseks),+ suht nirune kolv.Käivitub korralikult vähemalt.
    Aga jah soovitage.
     
  11. kymcovitality

    kymcovitality New Member

    107
    0
    0
    Ehk keegi teab parimat setingut Kymco Vitality-le? Masin on 4 taktiline 49ccm. Sooviks vahetada survevedru, sidurivedrud, rullid ning düüsi. Masinal eemaldatakse ~10 aprillil piirajad, muu on kõik stock.
     
  12. alts

    alts New Member

    25
    0
    0
    mul siis masin gilera runner sp
    peal on metrakit pro race silinder ja väntvõll
    17.5 mm dellorto karpa 90 düüsiga.
    ngk küünal.
    mingi metrakit variaator ja 5 g rullid.
    malossi koonusfilter
    ixil twin gp1 summuti
    malossi kevlar rihm.
    originaal sidur.
    valge survevedru ja originaal sidurivedrud(ma ei tea mis värvi need on kuna suht kulund peal värv)

    tippkiirus on üle 120 spido järgi kuid sooviks masinat sättida rohkem kiirendusele.

    Äkki keegi soovitab midagi.
     
  13. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Siduriga saab kiirendust parandada kindlasti, osad sportsidurid on veel eraldi seadistatavad.
    Vedrud pane kindlasti jäigemad, Malossi valge on stock masinatele paras ja stock sidurivedrude töttu stardib su masin suht madalatel pööretel = halvem kiirendus. Punane survekas ja sinised sidurivedrud peaksid enamvähem olema.
    Kui raha natuke palju siis saab ju alati ka aeglasema ülekande osta.
     
  14. speed fighter

    speed fighter New Member

    905
    0
    0

    Vaheta sumpa välja, kasvõi leovince zx i vastu, minek on kohe parem.
     
  15. alts

    alts New Member

    25
    0
    0
    sumpa taha mul ei jää eriti midagi. Mulgis sai proovitud;)
     
  16. piscu

    piscu New Member

    16
    0
    0
    Rolleriks on aprilia sr50 racing (2003)
    peal on yasuni R sumpa
    6g rullid
    rohelised sidurivedrud
    kollane survevedru

    düüse ka natuke suuremaks teinud.
    tal on algstart enam vähem.. nagu enne seda kui ta juba liigub. ja siis edasi liigub väga aeglaselt ning kuskil 45-50 peal lööb pöörded masinal täiesti alla ning siis tiksun mingi 55-60 km/h :? :D
    kes kindlalt teab mida teha võiks aidata :(
     
  17. Meelis36

    Meelis36 New Member

    24
    0
    0
    6g rullid? tiba rasked äkki? 4.5 proovi vms äkki .... mul 4.8 ja liigub küll aga noh ennem oli ka mingi 6 aga siis oli jah nagu eriti aeglane
     
  18. piscu

    piscu New Member

    16
    0
    0
    mis jupid sul peal on? mis masin?
     
  19. RUNNER

    RUNNER Member

    133
    0
    16
    survekat ei ole mõtet panna tugevamat sest suht kerged rullid..
     
  20. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Sa vaatad asja vale nurga alt, survekas ON mötekas jäigem panna, lihtsalt tuleb siis sobivad rullid sinna juurde leida.
     

Jaga seda lehte