Ringraja sari 2010

Discussion in 'Üritused' started by vunka, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vunka

    vunka New Member

    1,015
    1
    0
    Kui selline asi tuleb, siis ma olen vägagi nõus osalema.. Mingeid uudiseid on selle kohta, siis karjuge siia aga :)
     
  2. BatHurst

    BatHurst New Member

    221
    0
    0
    Midagi kindlat/täpset ei oska öelda, aga Põrguvärk poetas paar sõna, et järgmine aasta toimub nii mõndagi. 8)
    Isegi tahaks osaleda!
     
  3. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Midagi kindlat pole veel esialgu planeeritud aga mõtteid on selles suunas liigutatud.

    Esmalt on plaanis lähitulevikus paika panna tehnilised tingimuset,et millised võistlusklassid ja mis lubatud,mis keelatud.
    Minu nägemus tehnilistest tingimustest oleks,et tuleks kaks klassi, OPEN ja STANDARD nagu võrrivõidusõidus. Open oleks selline kus mootor peab olema ehitatud 50cc mootori paasil ja lubatud oleks igasugune tuuning. Standad klass oleks,et mootor on kuni 50cc ja peab olema selline nagu tehasest välja tuli. Lubatud võiks olla ainult piirajate eemaldamine,muu peaks olema 100% originaal. Siis oleks nagu kaks klassi ja saaksid osaleda ka need kellel rahakott liiga paks pole.
    Rolleri kerepoolest võiksid tingimused väljanäha järgmised: Roller peab olema margi järgi ära tuntav ja vähemalt 90% keredetailide poolest komplektne.
    Vedrustus peaks olema selline nagu rolleril tehasest küljes,aga lubatud oleks originaali täiustamine või vastavale margile pakutav tuning vedrustus.
    Jalgade tugi peab plema plaat nagu rollerile oma.
    Veljemõõt kuni 14 tolli.

    See oleks lühidalt minu nägemus asjast ja kellel on midagi lisada,siis jagage oma mõtteid.
     
  4. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Veljemõõt on küll jabur nõudmine. :roll:
    Suure Kymco ja muude selliste asjadega sõitjatele paneb see ju koheselt keelumärgi ette.
     
  5. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36

    No jah,aga palju on näha suurte ratastega rollereid üldse tänavapildis. Pealegi on rollerile iseloomulikud just väiksed rattad ja 14 tolli on niigi piisavalt suur mõõt.
     
  6. Brabus

    Brabus Active Member

    2,438
    0
    36
    standard klassis võiks ikka mingi sportsumpa jne ka lubatud olla ,et silkut ei tohi näppida lihtsalt , sest enamustel on sportsumpa all , rk kasutajatel üle 50% kindlasti
     
  7. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    50cc klassis võiks olla asi väliselt stock, lubatud vaid mootorisisene forsseering mida väljast näha pole. Just nagu standardvõrridelgi.
     
  8. JussPB

    JussPB Active Member

    1,383
    19
    38
    jah, suurem osa tingimusest mis võürrisõidus on sobivad ka rolleritele..
    50cc klassis- võiks sisemine muutus lubatud olema, kuid karpa, sumps, silku jms peab olema stock.
    pole mõtet võistelda ju 50cc stock klassis, kui k6ik masinad l2hevad nt 70 v2lja:D mõni targem saaks stockist juba mingi 85-90 v2lja pigistada vms:) See oli n2ide.
    keredetailid võiksid jah olla, kuid amordid jutt minu arust raitzil vale või ma sai nvalesti aru..
    amordid on ühed tähtsamad asjad ringraja sõidus, ehk siis need peaksid olema lubatud 1kõik millised.. ainuke asi on et kas keegi suudab osta endale 10k maksvaid esiamorte.. (nt malossi toodang)
    mõte on hea, eestis mõned kohad oleks oleams ka.. (kardirajad sutsu jamad, kuna seal liiga järsud kurvid) (niipalju kui ma tean.)
     
  9. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    No krossist on näide kus originaalhark päev enne võistlust trennis puruks läks ja piti hark ette pandi. Seega tehke siit järeldused.
     
  10. Brabus

    Brabus Active Member

    2,438
    0
    36
    liiga järsud kurvid :D
     
  11. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Imo sirgelt sõita on igaüks tegija mees aga kurvides hakkabki lugema see, kui kiiresti ja kui palju keegi rollu kaldesse saab, ideaalne kurvijoon jne jne jne. Sõidutehnika võib olla tähtsam kui sõitev tehnika.
     
  12. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Standard oleks küll hea.
    Ongi parem, loeb rohkem sõitja, kui masin.
    Muidu mingid vennad tulevad oma 70cc püssidega jne kohale, proovi sa 2 korda võimsamale vastu saada.
    Ma isegi võtaks osa oma dioga, kui see alles siis.
     
  13. JussPB

    JussPB Active Member

    1,383
    19
    38
    no ma r22gin sellistest kurvidest, kus pole v6imalik kardigagi normaalse kiirusega l2bi s6ita.. lihtsalt viskab v2lja..
    180 kraadise kurvid mille raadius kokku paar meetrit.. seallihtsalt k6ik aeglustaksid ja siis ei ole eriti funn..
     
  14. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Minuarust oleks normaalne Standard klassis lubada siiski sportsummuti ja düüside/vedrude/rullikute/klappide(mitte oversize)/rihma/küünalde aftermarket osade kasutamist. Meenutaks vähe rohkem vöistlust, sest oleme ausad - stocktoruga roller on ikka üks hunnik paska küll. Niimoodi oleks väga suur osa ka masina seadistamises ja ehk ei vöidutseks ainult uued SRid..
    Silinder/kolb/väntvöll/karter/karburaator/klapipesad/sl-kollektor/variaator/sidur/taldrikud/ülekanne/raam/lenks/gondlid/vedrustus/rehvid vöiksid loomulikult jääda stockiks - hoiab kulud vöistlejate jaoks madalad ja söidab rohkem vöistleja ja seadistus kui suur rahakott.

    Open klassis vöiks esialgu küll KÖIK performance jupid lubatuks jääda, samuti köik kubatuurid koos. Seda kuni tekivad mingid stabiilsed söitjad, kelle jaoks oleks üldse mötekas luua uus klass (pean silmas üle 70cc masinaid). Open klassis ei peaks mina vajalikuks ka näiteks tulede/lülitite/osade gondlite/seierite ja muu üleliigse kaalu kaasa söidutamist.

    Igastahes köike head ja loodan, et saate asja käima.
     
  15. miku99

    miku99 New Member

    174
    0
    0
    Nõus iga asjaga, standard klassis võiks kindlasti sportsummuti lubatud olla.
     
  16. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Pole see asi nii hull midagi. Ringrada ongi üks vahetpidamata kiirendus ja pidurdus, kus pead sõitma õiget jutti pidi õige kiirusega. Väga fun on. Imo ma just ei viitsiks sõita kui on kilomeetri sirge peale üksainus nürinurkne kurv... Pealegi usun et tuleb ka krosse, kruusa ja segarada veel, mitte ainult asfalt. Just nagu võrridelgi.

    Kui summutit jpm 50-ste klassis lubada, hakkavad domineerima need kellel originaalkarbuss näiteks 16 mm mõne mehe 12 asemel ja see ei ole enam lõbus. Seega peaks lubama ka karburaatori vahetust, päris hea oleks 17,5mm. Klappide vahetust ma isiklukult ei lubaks, küll aga oleks teretulnud klapilehtede vahetuse ja klapi "raami" modifitseerimise lubamine.
    Enda poolt väike ettepanek:
     
  17. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Ehk võiks 4T rolleritele ka eraldi klass olla. Neid hiinakaid eestis päris palju, kuid tehniliste omaduste poolest 2T rolleritega ühes klassis sõita nagu nukker.
     
  18. speed fighter

    speed fighter New Member

    905
    0
    0
    mina isiklikult arvan et peab olema 3 klassi. 50 open ja 70 open. (olemas ju 50cc ja 70cc silindreid nii 2 kui ka 4 taktilistele)

    pealegi krossis pole tähtis tehnika vaid oskus.
    põrguvärgi reeglid täitsa head, mingeid pitbike esiharke ja muid tundmatuseni ümberehitatud asju näha küll ei taha. pealevaadates võiks ikka aru saada et tegemist on nt aeroxi ja aprilia sr iga.

    pidureid võib täiustada. amorte samamoodi põrguvärgiga nõus. kui sa tahad panna doppleri amordi, siis pane. aga see et sa paned mingi ktm amordi, seda ei saa lubada. veljed peavad ka originaalid olema. open sari hea. mitte kellegil ei ole vaja suuri väljaminekuid et ise oma oskustega viilida ja portida, või mida iganes. stock pille on väga vähe.
    samamoodi osadel on originaalis 12mm karpa. osadel 16mm karpa.

    kokkuvõtteks siis nii 2 kui ka 4 taktilistele rolleritele sarjad 50 ja 70 open.
     
  19. Brabus

    Brabus Active Member

    2,438
    0
    36
    mis krdi erinevaid klassse te tahate , enne võiks ikka ühe korraliku ringraja etapi ka rolleritel ära teha ,siis näeks palju rahvast üldse tuleks , hiljem kui asi juba arenenud võib muidugi teha igast maxiscooterid , openid , 70 ,4t ,stok ja mida iganes
     
  20. Maxis.inC

    Maxis.inC New Member

    59
    0
    0
    see stock värk võiks küll nii olla . ei ole mõtet aretada alla sportsumpasid ja asju, mõnel rahakott näiteks ei kannata seda kõike:D
    teine aga tuleb oma saaniga sinna millel s6 pro rep. vms peal. vahe on ikka väga suur kas tuled oma stock püta või mingi tuuning sumpaga sinna.
    ja kui tuled võistlema sport sumpaga siis võiks ka nagu juba open alla minna? sest midagi on siiski juba aretatud ju.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte