Ringraja sari 2010

Discussion in 'Üritused' started by vunka, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vunka

    vunka New Member

    1,015
    1
    0
    Mnjah..Mina oleks nõus osalema. Eks siis kruusasel osal tuleb 10ga sõita
     
  2. klokker

    klokker New Member

    5
    0
    0
    MTÜ Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon (EMF) koostöös Supermoto sarja eestvedajatega plaanib tõesti käivitada 2010 aastal Eesti karikavõistluste sarja motorolleritele ringrajavõidusõidus. Etapid saavad toimuma koos Eesti Supermoto meistrivõistluste sarjaga, mida tuleval aasta hooajal plaanitakse kokku pidada 6 etappi. Täpne kalenderplaan saab ilmselt paika jaanuaris,veebruaris 2010, kuid radadest võib juba ära nimetada Aravete kardirada, Rapla kardirada, Saaremaa lennuväli ja võimalik, et ka Tabasalu kardirada. Stardimaksudest on täna veel vara rääkida, palju oleneb sarjas osalejate arvust, kuid kindlasti saab see olema oluliselt odavam kui Supermoto (QUAD,OPEN,MINI) stardimaks. Samuti peab arvestama võistlejalitsentsi omamisega, mida väljastab EMF ja mis annab õiguse ja kindlustuse sarjas osalemiseks. Lisaks jääb võimalus ka ühekordse litsentsi soetamiseks, mis annab võimaluse, õiguse osaleda ühekordsel etapil. Klasse Eesti Rollerikarikavõistluste sarjale on 2010 hooajaks plaaneritud ilmselt ainult 1 - Rollerite vabaklass. Kui tekib piisavalt erinevat tehnikat, tekivad ka eri klassid. Kuid loomulikult jääb enne kevade tulekut kõigil sarjast huvitunutel võimalus klasside tehniliste tingimuste osas kaasa rääkida ja oma arvamust avaldada. Ettepanekud on teretulnud! Etapi sõitudest võib ära mainida juba nii palju, et suuresti sarnanevad need Supermoto sõitudega ehk et kvalifikatsioonisõit x minutit, mille tulemusel selgitatakse stardijärjekord ja 2 võistlussõitu x ringi. Iga võsitlussõidu eest jagatakse punkte, millede tulemusel selgitatakse hooaja kokkuvõttes Eesti Karikavõitja motorollerite võidusõidus ringrajal. Etapi ja auhindade võitjad selgitatakse kahe sõidu kokkuvõttes. Supermotoga võrreldes krossilõike rollerisõitudele ei tule!
     
  3. Ksenoon

    Ksenoon New Member

    1,751
    0
    0
    Oh normaalne, Saaremaal võtaks isegi osa :)
     
  4. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Eks võiks olla siis standard ja open klassid, aga kes teab palju osavõtjaid on ja palju klasse vaja.
    Muidu kõva üritus, mis võiks teoks saada.
    Tahaks võimalikult ruttu võistluse reegelid ja asju teada saada.
     
  5. miku99

    miku99 New Member

    174
    0
    0
    See litsents päris kallis ju. Või pole?
     
  6. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Minidel vist oli üle 2k natuke, 2,5k vist.
     
  7. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    2009 EMF poolt väljastatavate võistluslitsentside ning kindlustuste hinnad

    1. EMF rahvuslik litsents
    (Eestis toimuvad võistlused)

    a. RINGRADA -Road Racing/Supermoto/Kiirendus 2500.-(<15.a.1500.-)
    ( ainult K/V kaassõitja - Road Racing – sidecar passenger 1200.-)
    b. MOTOKROSS - Motocross/Enduro/Supermoto 2000.- (<15.a. 1500.-)
    ( ainult K/V kaassõitja - Motocross/Enduro – sidecar passenger 1200.-)
    c. Mäkketõus - 700.-
    d.Rahvasportlase kaart-(ei anna õigust osaleda Eesti karika-ega meistrivõistlustel) 1000.-
    e. Ühekordne võistlusluba võistlustel 600.- (sis. Õnnetusjuhtumi kindlustust)


    Eks näis kuidas nad asja lahendavad, aga selle tabeli järgi maksad litsentsi eest 2.5k. See on siis ühe vöistlushooaja eest. Sellele lisanduvad stardimaksud ja [Eesti keele FAIL:transponderi :lol: ] rent igal vöistlusel eraldi.

    PS! Muideks eksisteerib täitsa ka responder - ehk siis vastuvötja.
     
  8. klokker

    klokker New Member

    5
    0
    0
    Konkreetse sarja litsentsi maksuvus ei ole veel kinnitust leidnud, kuid suure tõenäosusega piisab selleks "Rahvasportlase kaart", mille eest tänavu tuli tasuda 1000.- hooaeg.

    PS! Võistlustega seonduvalt ei eksisteeri sellist asja nagu responder, küll aga transponder ehk teisisõnu ajavõtu andur, mille rent on reeglina stardimaksu sisse arvestatud!
     
  9. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Klokker oled sa ise seotud asjade käiguga?
    Et tead nii palju ja värki.
    See oleks küll hea, kui siit klubist ürituse korraldajad ideid vaataks.
     
  10. pazawazar

    pazawazar New Member

    293
    0
    0
    vot see on juba midagi , kui tuleb krossilõik sisse siis mina kindlasti ei osale aga kuna eelnevast jutust välja tuli siis rolleritel ainult asfaltrada . loodame et see litsents ja stardimaksud jäävad ka taskukohaseks. kindalsti tahaks ka teada millist varustust nõutakse.
    minu arvamus varustuse tasemest : 1.kiiver - E- sertifikaadiga kas motokiiver visiiriga või krossikiiver prillidega sest ei ole ju tore kui mõni sellep mäsa paneb et kärbes silma lendab , kindlasti kohustuslikud kindad , küünarnuki , põlve ja rindkere kaitsmed . saapad : kas siis bike saapad või mingid mis ulatuvad üle jala ristluu vms. , kui võimalus siis tõmmake bike kombe või krossivarustus selga .küll aga on see väga hea ettevõtmine ja püüan ka ise osaleda . üks asi millega ma eriti nõus ei ole oleks see et tulesid ja spidomeetrit ei või eemaldada 1. mis ma nendega seal ikka päevasel ajal teen 2. ei taha ära lõhkuda 3. kaalukergendus vms :D
     
  11. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36

    Aga kes seda on öelnud,et neid ei tohi eemaldada. Minuteada pole eestis veel tehnilisi tingimusi kinnitatud,seega kõik veel lahtine.



    Vaadake kindlasti seda videot,see on täielik tipptase: http://www.youtube.com/watch?v=KfuU8i_YnVY
     
  12. pazawazar

    pazawazar New Member

    293
    0
    0
    loodame et ka eestis kasvab kunagi selline ringraja sari nagu seal videos !
     
  13. vunka

    vunka New Member

    1,015
    1
    0
    Mnjah.. Mingisugust üüratut hinda selle eest väga maksta ei kavatse. See litsentsi ostmine mulle väga ei istu, aga nõuded on nõuded.
     
  14. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Litsentsiga kaasneb kindlustus. :roll:
    Paned matsu, siis haigla kulud kaetakse ja saad mingit raha veel.
    Aga keegi oskab rääkida, mis klassid Lätis on?
    Lätis ka supermoto üritusega koos see vist.
     
  15. klokker

    klokker New Member

    5
    0
    0
    Lühidalt Lätist!
    Lätis oli tänavu 3 klassi kokku. 50 STOCK (väljalase vaba, variaator vaba, karpa kuni 17,5, ülejäänu suuresti originaal, piiratud) 50 RACING - (sisuliselt võidusõidu tehnikaga tegemist) ja OPEN (kõik üle 50 cm3) Kokku käis tänavu 24 sõitjat rajal (6 - racing, 12 - stock, 6 - open) Suures plaanis liigub Eesti sari sama teed. Täpsem ja konkreetsem info Eesti sarja reeglite osas lähiajal!
     
  16. vunka

    vunka New Member

    1,015
    1
    0
    Üks küsimus on veel, et kas ühel hooajal võb võistelda erinevate masinatega? Mõtlen seda, et juhul kui masin ära ostetakse.
     
  17. pazawazar

    pazawazar New Member

    293
    0
    0
    miks ka mitte kui ta samamoodi nõuetele vastab ja samas klassis vms?
     
  18. bikertim

    bikertim Member

    37
    0
    6
  19. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Tölkisin nii nagu oskasin Läti rollerite rinkasarja reegleid, osad kohad on tölkimata ja palju on veel pooleli..

    LÄTI LAHTISTE KLUBI MEISTRIVÖISTLUSTE STATUUT ROLLERITE RINGRAJASÖIDUS:
    Läti meistrivöistluste statuut on dokument, mis määrab protseduurid ja pöhimötted, mille järgi korraldatakse Lätis vastavaid vöistluseid.


    1.Vöistluse eesmärk
    1.1 Peamine eesmärk on edendada mootorisporti ja vöistlejate oskusi hakkamasaamiseks igapäevaliikluses

    2.Vöistluste korraldamine:
    2.1 Vöistlusi korraldab Läti Mootorrattaspordi Föderatsioon ja LMF’i komisjoni poolt lubatud organiseerijad, kellel on leping LMF’iga.

    3.Vöistluskalender
    3.1.(Paredzçti èetri race stages??)

    4. OSAVÖTJAD, KLASSID ja VARUSTUS.

    4.1. OSAVÖTJAD:
    4.1.1. Kuni 12 aastastel on kohustuslik vanema vöi vastutava isiku kohalolek vöistlustel.
    4.1.2 (All the competition is slçgtâ traffic in the territory to the driver's license and technical civil apdroðinâðana not nepiecieðama.???)
    4.1.3. (About dalîbnieka nokïûðanu starting point atbilstoði shortcut traffic rules is not the organizers.??)

    4.2. KLASSID:
    • 50 Standard - 2-taktiline roller, kuni 50 ccm, 4-taktilised kuni 100 ccm, modifitseerimata, ja mopeedid ilma (âtrumkârbas??) (vt. Tehnilised nöuded)
    • 50 Racing – 2-taktiline roller, kuni 50 ccm, 4-taktiline kuni 100 ccm (vt. Tehnilised nöuded)
    • 80 Racing – 2-taktiline roller kubatuuriga alates 51 ccm kuni 80 ccm, 4-taktilised alates 101ccm kuni 125ccm (vt. Tehnilised nöuded), osalejad alates 16. eluaastast.
    4.3. Vöistlejate vanust möödetakse alates tema (dzimðanas??) päevades.

    4.4. VARUSTUS:
    4.4.1 Rolleriklassis 50 Standard klassi vöistleja peab kandma pikkasid söidupükse ja pikkade varukatega söidutagi.
    4.4.1.1 .. Jalanöud peavad katma hüppeliigest, olema valmistatud paksust materjalist ja kövade taldadega.
    4.4.1.2 .. Kohustuslikud on motokiiver ja -kindad.
    4.4.1.3 .. Keelatud on kasutada motokrossikindaid.
    4.4.1.4 .. Kiivritüüp soovitatavalt kinnine. Poollahtise kiivri puhul soovituslikud söiduprillid.
    4.4.1.5 .. Kohustuslikud küünarnuki- ja pölvekaitsmed ja kill-switch.

    4.4.2. Rolleriklassides 50 Racing ja 80 Racing kohustuslik ringrajakombinesoon küünarnuki- ja ölakaitsmetega ja kill-switch.
    4.4.2.1. Motospordikindad (v.a motocross)
    4.4.2.2. Motospordisaapad, mis katavad hüppeliigest.
    4.4.2.3. Kiivritüüp soovitatavalt kinnine. Poollahtise kiivri puhul soovituslikud söiduprillid.
    4.4.2.4. Soovitatav on seljakaitse.

    5.VÖISTLUSTASUD

    5.1. Vöistlejad peavad omama LMF vöi möne muu riigi Mootorrattaspordi Föderatsiooni (FMN) poolt väljastatud litsentsi.
    5.2. Osavötutasu iga etapi kohta: alla 14 aastased – tasuta ; Üle 14 aastased – mitte rohkem kui 15 LVL
    5.2.1.(Startçjot vairâkâs klasçs, membership fee is payable for each class atseviðíi.??)

    6. TEHNILINE

    6.1. Osavötjad vastutavad rolleri tehnilise korrasoleku ja pealtvaatajate turvalisuse üle treening- ja vöistlussöitude ajal.

    6.2. 50 Standard klassi roller:
    6.2.1. Vöib eemaldada: (noòemot support íepu, noòemot spoguïus??), suunatuled, esituled, signaali, registreerimisnumbri.
    6.2.2. (raþotâja be restored inlet system in??)
    6.2.3. Karburaator mitte suurem kui 17.5 mm.
    6.2.4. Ei tohi muuta (allowed image types raþotâja systems is restored bremþu??)
    6.2.5. Süütesüsteem ja CDI peavad olema tootja poolt ettenähtud.
    6.2.6. Amordid peavad olema tootja poolt ettenähtud.
    6.2.7. Tagaamordi körgendused keelatud..
    6.2.8. 50 Standard klassi rolleritel ja mopeedidel peavad olema standardsilindrid.

    6.3 .. 50 Standard klassi rolleritel lubatud muudatused:
    6.3.1. Teise tootja variaator ja rullikud.
    6.3.2. Sidurivedrud ja variaatoririhmad.

    6.4. 50 Racing ja 80 Racing klassi rollerite lubatud muudatused, mis ei lähe konflikti punktide 6.4.1 ja 6.4.2.
    6.4.1.Silinder:
    • Silindri kubatuur järgib klassi nöudeid (p.4.2)
    • Summuti peab vastama silindri ehitusele ja peab olema kinnitatud terve vöidusöidu aja. Defektse summutiga vöistleja diskvalifitseeritakse.
    • Maksimaalne väljalaske helitugevus - 97 dB
    • Köik poldid ja kruvid peavad olema traadiga stoperdatud.
    • Lubatud kasutada ainult tootja poolt ettenähtud bensiinipaaki..
    • Kütuse-, piduri-, jahutus- ja ölitussüsteem peab olema lekkevaba.
    • Jahutusvedelikuna vöib kasutada vett.
    • Nitro ja turbo kasutamine on keelatud.
    • Klassis 50 Racing ei tohi karburaator olla suurem kui 19mm.
    • Klassis 80 Racing ei tohi karburaator olla suurem kui 25mm.
    • (Rotçjoðâm Parts must be covered with aizsargvâku??)
    • Rolleritel peab olema lenksu kluge kinnitatud kill-switch.

    6.4.2. Rolleri raam ja osad.
    • (frame jâbût sçrijveida.??) Lubatud on raami tugevdada täiendatavate külge keevitatud vöi poltidega kinnitatud torudega. Poltide minimaalne läbimööt on 8mm.
    • (be atseviðíâm, darbotiesspçjîgâm bremzçm priekðçjam and aizmugurçjam wheel.??)
    • Keelatud on vahetada rolleri (riteòu??) alust (sçrijveida??) vastu.
    • 50 and 80 Racing klassides on lubatud kasutada slick-tüüpi rehve ja rehvisoendajaid.
    • Minimaalne vahe erinevate pöörlevate/liikuvate esemete (lenks) ja raami ning selle osade vahel on 20mm.
    • (Abu riteòu bremþu suportiem??) peab olema lisaks kinnitatud (atskrûvçðanos??) traadiga.

    6.5. Stardinumbrid.
    6.5.1. Stardinumbri tausta- ja numbrivärv ja möödud:
    • 50 Standard rollerid – valge taust, mustad numbrid.
    • 50 Racing rollerid – kollane taust, mustad numbrid
    • 80 Racing rollerid – punane taust, valged numbrid.
    Numbrite möödud: Körgus 200 mm, laius 80 mm ja paksus 20mm.
    • Taust peab olema vähemalt 240mm x 240mm.

    6.5.2. Osavötjad ilma stardinumbrita vöi tingimustele mittevastava numbriga diskvalifitseeritakse vöistluselt.

    6.5.3. (Participants of the 2008 season Latvian èempionâta kopvçrtçjumâ 80 Racing klasç won the first 5 places of purchase in 2009 of a license, will receive pagâjuðâ annual ranking number. Pârçjâs klasçs No start. will be issued or pieteikðanâs Choices sequence.??)

    6.5.4. Köigile osavötjatele antakse kohustuslikud sponsorkleepsud.

    7.VÖISTLUSREEGLID
    7.1.Vöistlus toimub vastavalt vöistlusjuhendile.
    7.2. Treening- ja kvalifikatsioonisöidud määratakse registratsioonis. Söitude pikkus ei tohi olla vähem kui 15 minutit iga klassi kohta.
    7.3. Stardipositsioon määratakse kvalifikatsiooni tulemuste pöhjal.
    7.4. (The second trip start pçc wrong before this mission.??)
    7.5. Racing klassid teevad kaks söitu. Standard klass ühe söidu.
    7.6. Minimaalne söidupikkus Racing klassis on 10 ringi, Standard klassis 15 ringi. Halva ilma korral (tugev vihm jne.) mitte vähem kui 7 ringi, millest tuleb vöistlejaid enne söidu algust informeerida.

    8.(UZVARÇTÂJU NOTEIKÐANA??)

    8.1. (Kopvçrtçjumâ each class uzvarçtâji kïûst for 2009. On Latvian èempioniem motoðosejâ personal watercraft.??)
    8.2. (Kopvçrtçjumâ are members with a look LaMSF or other national motorsports federâcijas of licencçm.??)
    8.3. (Each of èetrâm klasçm obtained èempionâta status only if it participates kopvçrtçjumâ not less than ten members with LaMSF of licencçm which piedalîjuðies at least two (of three) stages of the race. Pretçjâ case èempiona title is pieðíirts and is served LaMSF Cup.??)
    8.4. Igas klassis vöistleja saab koha söltumata vöistlejate arvust. Punkte jaotatakse vastavalt tabelile:
    1.Koht - 25p
    2. - 22p
    3. - 20p
    4. - 18p
    5. - 16p
    6. - 15p
    7. - 14p
    8. - 13p
    9. - 12p
    10. - 11p
    11. - 10p
    12. - 9p
    13. - 8p
    14. - 7p
    15. - 6p
    16. - 5p
    17. - 4p
    18. - 3p
    19. - 2p
    20. - 1
    8.5. Igal etapil vöidab vöistleja, kes teenib kahe söidu peale köige rohkem punkte.
    8.6.(Vienâda score The priority for the member with the highest point in the journey Last account??)
    8.7. (Kopvçrtçjuma determining the results pçc members throughout the phases have a set amount of points.??)
    8.8. Kui vöistlejate punktiseis on vördne, vöidab vöistleja, kellel on rohkem körgeid kohti eelmisel/üleeelmisel etapil.
    8.9. (Club results vçrtç pçc Rating sacîkðu absolute amount of points the two best club team players in all klasçs ??)
    8.10.(Vienâdu score case places a higher priority is ieguvçjam (team member) 50 Standard, 50 Racing, then 80 Racing.??)

    EDASI ON VEEL TÖLKIMATA!!

    9.APBALVOÐANA
    9.1. Each phase is rewarded with a period of Organizer
    • prize and a certificate of each class for the first three places ieguvçji
    9.2. Latvian èempionâta kopvçrtçjumâ LaMSF rewarded with medaïâm, diplomas and cups
    • for each class of the first three places ieguvçjus.
    • First place ieguvçjs club ieskaitç will receive the cup, and other treðâs site ieguvçji club ieskaitç - LaMSF recognition motifs.
    9.3. LaMSF Cup izcîòas case - with cups and diplomas.
    9.4. At all stages of the sponsors and supporters Unable daþâdâs Award nominations.

    10.PROTESTI
    10.1.Protestam must be submitted in writing, specifying the breach of rules or provisions, no Later than 20 min. pçc Last account dalîbnieka finiða, adding $ 50, -. (See statute SADC)
    10.2.Ja protest is not being met, the money remains Motoðosejas Commission action. 10.3.Ja protest involves the participant izjaukðanu watercraft, in addition to the protest must be accompanied by Ls 50th - Izjaukðanas works by participant (she mehâniíis), for which mototehniku filed protest.
    10.4.Ja protests associated with the watercraft izjaukðanu are not met, additional money ($ 50) remains braucçjam against a scooter / mopçdu protest was filed.
    10.5. If braucçjs waive personal watercraft / mopçda izjaukðanas, she is the result of the competition stage anulçts.

    11.DALÎBNIEKU UZÒEMÐANA and ACTORS
    11.1.Visus Holding the tournament shall be borne komandçjoðâ organization or athlete. Promoter of naktsmîtnçm not supply.
    11.2. Competitions patience dalîbnieki collocating indicated, organizers of the competition area.
    11.3. Participants novietnç be driven by mototehniku without íiveres.
    11.4. Izmçìinâjuma trips can only race organizer norâdîtâ turn, period.
    11.5. Pirmstarta forbidden zone rapid bremzçðana and paâtrinâðanâs, tire spolçðana. 11.6. Ðo provided pârkâpçji is nekavçjoði Exclusion tool from the competition.
    11.7. Prohibited smçíçt and act with an open fire.
    11.8. Ugunsdzçðamais apparatus is recommended for each team apmeðanâs site.
    11.9. Piegruþot forbidden territory.
    11.10. Ðo provided pârkâpçji will receive a key tiesneða remark, repeated infringements, the Exclusion tool from the competition. 12th Promotional competitions patience ad may be placed only on the organizer's consent.

    13.IZZIÒAS Motoðosejas commission: Talsi Meïíis, tel. 2 9274278, e-mail: [email protected] Latvian Motocross Federation: Tel. 6 7845851, e-mail: [email protected]




    Vaikselt täiendan - kui keegi oskab midagi sulgudes ja küsimärgiga tölkida siis andke teada - paluks viitega antud paragrahvile.
     
  20. vunka

    vunka New Member

    1,015
    1
    0
    Ma arvan, et kui samalaadsed reeglid teha, siis läheb see natuke karmiks. Asi on ju testimisjärgus. Pmst võiks proovida esimese hooaja ära teha nii et vaadata palju üldse huvilisi on jms. Ja mingite lihtsalte,kergete reeglitega. Kui esimene hooaeg näitab head tulemust, siis hakkaks reegelid järjest täiustama. Rohkem rangemaks ja turvalisemaks. Mno näiteks, mingit kill-switchi ma küll ei plaani aretada endale, täis võidusõiduülikond tundub ka natuke liiast.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte