probleem siis selline, ajasin peale talve rolleri(piaggio nrg mc1) välja, lõin peale pikka tallamist hääled sisse ja sõitsin bena järgi. Statoili kõrvale jõudes suri roller välja, arvasin et bena sai otsa, tankisin ja roller ei tahtnud enam käima minna, peale pikka tallamist sain tööle, sõidan kodupoole, sureb peale 200-400 meetrit välja ja ei taha enam tööle minna, tallan jälle nagu debiilik ja sõidan veel mõnisada meetrit kuni andsin alla, lükkasin siis rolleri koju, arvasin et äkki tõmbas mingi sita karpasse, karpa maha, puhusin düüsid läbi, kõik puhas, karpa peale ja sama jama läheb edasi, sõber ütles et tal (aprilia sr50r) oli sama jama siis kui õli nulli sõitis ja tõmbas õhumulli õli voolikusse, vaatasin selle üle, õli oli piisavalt ja voolikus ei tundunud midagi olevat (peale õli :lol: ). Siis avastasin et jahutus vedelik on otsas, täiesti otsas, valasin siis jahutusvedelikku ja voilaa probleem kadus ära, 2 päevaks, siis vanamoodi edasi. Nüüd olen ragequit-inud ja tahaks, et keegi targem midagi välja pakuks milles viga võib olla. TL;DR PRBLEEM SIIS SEE, ET RROLLER SUREB PIDEVALT (paugupealt täiesti lamp, nagu süütest oleks välja keeratud) VÄLJA, JA PEALE SEDA EI TAHA ENAM KÄIVITUDA, ALLES PEALE PIKKA TALLAMIST VÕTAB HÄÄLED SISSE. Roller: Piaggio NRG MC1/NTT Mootor: stock (vedelikjahutus) Sumpa: stage 6 pro replica Veel: sport õhufilter, 100 düüs
No mina vaataks juhtmed üle, mul oli sama pull. Lampi suri välja. Võtsin küünla maha, säde on. siis otsisin samuti karpast viga aga esnäe juhtmed streigivad. Kui sain pikapeale käima siis sõitsin mõni sada meetrit suri lampi välja. Mul jamas see juhe mis on aju ja süütepooliga ühenduses. Ühesõnaga ajust ja süütepoolist tulev ühenduskoht. Kompressioon on hea, või on puss ?
käisin juhtmed ka terase pilguga üle puhastasin kontaktid ära ja ühendasin korralikult, mingit muutust sama jama, 300m sõidad sureb välja, käima ei taha üldse minna. Lasin mootoril enne oma tund/kaks kohapeal seistes töötada, siis probleemi pole toredasti põriseb, välja ei sure.
Proovi teist küünalt igaksjuhuks.Automaat toore puhul proovi nii et ühendad pistiku lahti.Kontrolli küttefiltrit ja ega paagi põhjas,vaakumklapis sodi ees ei oleks.
enne unustasin mainida et kui jama algas vahetasin ära küünla ja küünalpiibu, kütuse filtrit (häbi ) ei ole vahel (sellepärast kahtlustasin kohe et sodi karpas), bena saab ta kenasti peale nii et klapis ei tohi sodi olla, voolik alati bena täis