Rolleri Liiga 2011

Discussion in 'Üritused' started by Põrguvärk, Jan 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AF Team

    AF Team New Member

    17
    0
    0
    Tervist kõigile, sai ka lõpuks omale siia konto tehtud, et teinekord teada anda siitnurga tegemistest.
    Loomulikult kutsun kõiki osalema ja kaasaelama Rolleriliiga 2011 viimasel etapil 10.sept. Raplas.
    4. etapi, ehk Jõgevatreff tulemustega ning rolleriliiga hetke punktitabeliga saate tutvuda siin:
    http://www.autofrend.ee/index.php?page=110
     
  2. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
  3. AF Team

    AF Team New Member

    17
    0
    0
    Lätlastel on 70 sport ja 70 racing klass, kas kellegil oleks võimalus saada nende klasside tehnilised tingimused? Küsin seda sellepärast, et meie tiimi 2T roller mahuks äkki 70 sport klassi ja saaks siis viimasel võistlusel lätlastega selles klassis konkureerida. Eelmise võistluste aegu võrreldes oli ta mõlemas sõidus kiirem, kui parim 70 sport klassi roller, aga sõitis 70 racing klassis.
     
  4. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    TÖLGE SIIS EESTI KEELDE.
    Hans123 Kirjutas:
    Väike plaan järgmisel hooajal Läti liiga võistlustel tiir ära käia. Sai natuke asja uuritud. Siin vastus:

    Võistlused toimuvad aastast 2004, mitu korda on muudetud võistluste reglementi , ja klasse
    Antud momendil on meil 3 klassi , 50 stock , kus lubatakse: sport sumbutaja(resonaator) sellepärast
    et:
    1)harva kellel on standard summutaja,
    2) standartne sumbutaja rolleritel mis toodetakse 90.a.ja uued 2003-2011.a ei saa võrrelda, uute katalüsaatoritega ja summutitega.
    3) Mis mõte on standard sumbutajal ,kui seda saab avada , puhastada, uuesti kokku keevitada , kui võimsus tuleb sama mis resonaatoriga.
    Variaatorit ,rihma, variaatori rulle, võib vahetada, karburaator kuni 17.5мм (standartne 50см болше
    небивают) ülejäänud detailid peavad olema standartsed..

    Racingc70cklass kus kõik on vaba, ilma piiranguteta.

    On ka Sport 70 kus peab olema silinder 70сс ühe väljalaske aknaga, karburaator mitte üle21мм, standartne CDI +süüte süsteem. ülejäänud vaba.


    Kellel vähegi huvi siis selle aasta viimasel Rolleriliiga võistlusel on võistlusklasse igale maitsele.
    Tulge osalema!
     
  5. AF Team

    AF Team New Member

    17
    0
    0
    No tore, siis Autofrendi roller vastab 70 sport nõuetele. Peaks paika panema selle, et kas piisab võistlustel ainult selles klassis sõites ja Eesti arvestuses saab ajaga koha paika panna või peab 2 sõitu tegema, kuna kõik eesti liigas võistlevad rollerid on racing klassis.
     
  6. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Loogika ütleb,et tuleks teha kaks sõitu :roll:
     
  7. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Homme Rapla kardirajal selle hooaja viimane Rolleriliiga võistlus.
    Kellel võimalik tulge vaatama!
     
  8. anx

    anx New Member

    349
    0
    0
    Kas kuskil üldse punktide seis on ka kirjas? ja tänane võistlus oli väga kõva, eestalased tegid kuuevarbalistele igas klassis ära 8)
     
  9. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Jah,seekord oli võistlus väga huvitav ja vaatemänguline, pinget jagus nii rajale kui rajaäärde viimaste ringideni. Kohal oli praktiliselt kogu Läti rolleriliiga paremik kes oli saabunud siia kõvade võidumõtetega,et teeva esikohtadest puhta töö nagu Aravetel,aga võta näpust,seekord pakkusid ka Eesti poisid päris kõva vastupanu ja esikohad jäid ikkagi koju. Vaatamata sellele,et lõnanaabrid on asjaga juba 7 aastat tegelenud!

    Järgmisest aastast läheb Rolleriliiga EMF alla ja kõik võistlused hakkavad toimuma koos Supermotoga. Võistlusklasside arvu hetkel veel täpselt ei tea,aga kindlasti tulevad Racing 70cc, Sport 70cc ja Stock 50cc nagu ka meie lõunanaabritel.
     
  10. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
  11. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    copyge siis lõppjärjestus ka siia keegi
     
  12. parikmachr

    parikmachr New Member

    22
    0
    1
    Rapla etapi tulemused leiab siit: http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=712725

    2011.a võib siis joone alla tõmmata. Ehk keegi lööb ka kõikide tulemused kokku aga esikolmikud aasta kokkuvõttes on järgmised:

    2-takti:
    1.Karl Lõbus
    2.Hans-Richard Parik
    3.Fredderic Grünberg

    4-takti:
    1.Jaan Kaunissaar
    2.-3. Anti Kaldoja / Mehis Elmi
    Ei tegi täpselt kuidas võrdsete punktide korral kohad jagatakse.

    Peale Rapla etappi toimus ka veel üks üritus, ehk hooajale väärilise punkti panemine väga meeldivas seltskonnas koos sauna, vennastumise jne.... Muuhulgas arutati ka plaane järgmiseks aastaks. Üldine arvamus oli, et ei ole mõtet jagratast ise leiutama hakata ja kasutusele tuleb copy-paste lätlaste tehnilistest tingimustest, ehk siis saab olema 3 klassi kahetaktilisi(50cc standart, 70cc sport ja racing) ja 4-taktilised. Võistlused hakkavad toimuma koos supermoto EMV-ga kardiradadel. Võistlusklasse peaks olema piisavalt, nii et ootame rohket osavõttu. Viimasel Rapla etapil pidi siinkirjutaja kahjuks üksi standart50 klassis osalema ja maru igav on üksi poodiumil seista.
     
  13. AF Team

    AF Team New Member

    17
    0
    0
    Autofrend Team tänab omalt poolt kõiki osavõtjaid ja konkurente rajal, elamusterohke 2011a. hooaja eest!

    Viimase etapi punktitabeliga ja kogu 2011 hooaja lõppkokkuvõttega saate tutvuda siin
    http://www.autofrend.ee/index.php?page=110

    Viimane võistlus oli huvitav ja väga võitluslik, loodaks nüüd uueks 2012 hooajaks paljude
    sõitjate lisandumist. Edaspidi peaks küll iga huviline omale jõukohase ja huvipakkuvama võistlusklassi leidma.
    Eks saab siit edaspidistest arengutest ka teada, kui asjad kindlalt paigas, aga nagu eelpool oli juttu siis 2 võistlusklassi
    on lisandumas ja just nendes klassides osalemine peaks olema jõukohane paljudele sõiduhuvilistele.

    Kes aga soovib veel sel hooajal võidu sõita, siis 08. oktoober on Muhus, Soondas, Võrrivõistluse raames kavas ka
    rollerite võidusõit. Kes soovib osaleda, võtke ühendust kuni 03.okt. Tel. 514 6033 või [email protected]
    Samal ajal toimub ka Autoralli Saaremaa etapp, nii et, kes tulla plaanib, see leiab kohapeal muudki huvitavat teha!
     
  14. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
  15. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
  16. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Kuna on väike plaan minna Leetu võistlema,siis sai uuritud Leedu võistluste korraldajalt kas see on võimalik.

    Hello,
    You can go with your national racer license, or buy a single Lithunia moto sport license for 40Lt + entry fee. In our championship are 5 Classes. 1 class is 49sport , its almost standard scooter , but you can use: racing exhaust, carburator not bigger than 21mm , racing belt ,racing colector ,racing air filter , rollers and springs, all other parts have to be standart.2 class is sport , it's 70cc low end cylinders,carburator not bigger than 21mm ,ignition standart, all other parts without restrictions.3 class Race , it's mid race class cylinders ,carburator not bigger than 24mm ,all other parts without restrictions.4 class is Pro , high end scooters with maximum cubic capacity of cylinder 98cc, all other parts without restrictions.5 class is Open ,it's all scooter without restrictions with maximum cubic capacity 400cc.

    Race entry fees determined:
    - Class 1 - 30 Lt
    - Class 2 – 30 Lt
    - Class 3 - 50 Lt
    - Class 4 – 50 Lt
    - Class 5 – 50 Lt

    Registration on e-mail : [email protected] , write Name, Last Name, Class, Entry Number , License our or yours ,Motorcycle.

    More info about race track: http://www.baciunai.lt/lt/schema.html
     
  17. Simon

    Simon Active Member

    1,535
    0
    36
    Selline küsimus,et kuidas see sport 70 klass välja nägema hakkab järgmine aasta?'
     
  18. parikmachr

    parikmachr New Member

    22
    0
    1
    Esialgsete plaanide järgi põhilised piirangud - mootor kuni 70cc, silinder ühe väljalaskeavaga, karburaator <=21mm, süütesüsteem ja CDI stock.
     
  19. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Täpselt sama nagu lätlastel.

    1. Kasutada tohib 70cc sport silindreid millel on üks väljalaskeaken.
    2. Karburaatori lubatud suurim läbimõõt on 21mm.
    3. Kasutada tohib ainult originaal süüdet ja CDI plokki.

    Ülejäänu peaks vaba olema.
     
  20. Italkit

    Italkit New Member

    144
    0
    0
    aga süüde tohib varasem olla?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte