sectori Audi A6 C4 Avant 2.5TDI Quattro - 1996.12

Discussion in 'Lugejate autod' started by sector, Apr 17, 2018.

  1. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Heijou.

    Mõnda aega möödas juba postitustest siin. Mõtlesin siiski, et teen uuest Audist ka siia teema. Teen siis järjekordse audiklubi copy-paste võtte. Plaanid suured, palju miskit teha jõuab, eks see selgub aja käigus.
    Head lugemist :)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Tervist!

    Niisiis, järgmine raamat ja uued peatükid.
    Sai peale teise autokereseisust kuulduna mõeldud teiste markide peale ja ka teiste Audide peale...kuid ei suutnud siiski diisel C4Qst nii kergelt loobuda ja mõtlesin, et proovin siis uuesti. Ehk veab see kord natukene rohkem. :D
    Uueks isendiks siis järjekordselt A6 C4 TDI Quattro, samuti hõbedane nagu ka eelmine. Auto sai toodud mõned kuud tagasi kasutaja Petu käest, tänud talle. Auto on siis pärit aastast 1996(dets.) ja olen hetkel selle isendiga üsna rahul. Teha on muidugi palju ja vigu leiab nagu vanal autol ikka kombeks. See eksemplar on toodud Eestisse 2007 ja kere on jube heas seisus. Plaanid autoga on suured, kuid eks nendest teen juttu siis kui asjad kätte jõuavad.
    Peale auto koju vedamist(kuna polnud ülevaatust ja kindlustust, ning oli vaja osa detaile külge panna) sai kõik filtrid ja õli vahetatud. Kõik rihmad ja käbi otsa polt kaasaarvatud. Samuti sai ka sumbutaja enne katte külge pandud, kuna see puudus. Seejärel sai auto kokku pandud. Tagaluugi juhtmestik ajutiselt korda tehtud ja ka uus Boschi kojameeste ring külge pandud. Auto sai seest mingilmääral puhtamaks tehtud, kokku pandud ja aku täis laetud. Seejärel sai temaga koju sõidetud ja järgneval päeval sillastendi, kuna sild oli üsna paigast. Sillastendis selgus, et tagumised külgkalde vardad ja üks esimene õõtsapuks läbi. Need said lemförderi toodangu vastu välja vahetatud. Sild paigas, järgmine peatus ülevaatus. Ülevaatus puhtalt läbitud ja võiski sõitmine pihta hakata.

    Lisade poolest üsna vaene:
    [x]
    2x el. aknad
    [x]Kliima
    [x]S6 tume tekstiil sisu
    [x]2x istmesoojendused
    [x]S6 rool
    [x]Tehase puldiga kesklukk(2 võtit)
    [x]Plokisoojendus
    [x]Teisaldatav kärukonks
    [x]Koeravõrk,pagasiruloo
    Ja sellega põhimõtteliselt lisade kohapealt asi piirdub.

    Kuna auto oli Petu käes üsna pikalt seisnud, siis on ka paratamatult tulnud mõned vead juurde.
    Hetkel siis teadaolevad vead:
    [x]
    Juhipoolne esimene pooltelje välimine ots vaikselt nagiseb
    [x]Juhipoolne esimene rattalaager on hakanud vaikselt häält tegema
    [x]Juhipoolne esimene välimise otsa pooltelje kumm katki
    [x]Paak lekib
    [x]Juhiuksel kummiliist puudu
    [x]Tagumine differ on õrnalt niiske
    [x]Esimeses klaasis mõra
    [x]Hiljuti otsustas kapotitross salongist pooleks minna

    Tulevikuplaanid:
    [x]
    Bose peale[olemas]
    [x]
    Lukuga tagumine differ[olemas]
    [x]
    Püsikas[olemas]
    [x]
    S6 stange, tiivad, tagumine paneel jnejne[olemas]
    [x]
    Servotronic roolilatt[olemas]
    [x]
    S6 pidurid ja madaldus[olemas]
    [x]
    Ülevärvimisse, värvivahetus
    [x]Uus esiklaas
    [x]Aku pagassi nagu eelmisel C4jal
    [x]4x el. aknad ja istmesoojad
    [x]Tagaluugi juhtmestik korralikult korda
    [x]Teise C4ja pealt mootor, koos kasti ja K24 setiga ümber tõsta
    Ja nii edasi. Plaanid suured, eks näis kui kiirelt ja kui palju neist teoks saab.

    Panen veidi pildimaterjali ka:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Autol oli algselt tagaluugil ja kapotil mustad täpid/laigud, kuna Petu plaanis mingeid detaile värvida, siis võõpas POR15ga üle seniks kuni auto seisis.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Kuna salongis laetuli ei põlenud, sai ukseandureid vaatama hakatud ja selgus, et üks vajaski vahetust.
    [​IMG]
    Panin külge S6 kellad ja ka uue käigukanginupu, originaal ei meeldinud ja S6 plusi oma vajaks uut nahka. Selle nupuga väga rahul.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lemfi külgkaldevardad, õõtsapuks + teise C4 talvekad alla.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lasin kohalikus värvipoes värvikoodi järgi sprei värvi segada, ilmselgelt see kokku ei läinud ja jäi toonivahe. Aga vähemalt ei häiri nii palju silma, kui need mustad laigud. Ja ei kavatse seda spreipornot pikaks ajaks jätta.
    [​IMG]
    Sai korralik pigipesu tehtud ja läks vaha peale.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sõbrapilt teise TDIQga.
    [​IMG]
    AAT lukuga tagadiffer S4 2.2T alt, koos kogu juhtmestiku ja kõige muu juurde kuuluvaga.
    [​IMG]
     
  2. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Talverõõmud
    [​IMG]
    Numbrituledesse ja salongi läksid LEDid, samuti said ka teise C4ja pealt tuled ümber tõstetud, kus lähis ja kauges xenonid jne. Algsed tuled ei näidanud suurt midagi.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    S6 servo latt
    [​IMG]

    Kokkuvõtteks autoga rahul ja mingeid suuri vigu hetkel pole, kuna niikuinii läheb ilmselt kevade/suve poole pulkadeks, siis saab ka kõiksugu vead likvideeritud korralikult. Hetkel on lihtsalt oluline, et oleks liikumisvahend olemas ja kannataks kevade/suveni ära sõita.
    Kindlasti unustasin ka mingeid asju lisada, kuid küll neid jõuab ka hiljem teha!
    Tänud veelkord kasutajale Petu!


    sector
     
  3. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Hei klubilised.

    Mõni aeg nüüdseks möödas viimasest postitusest. Auto endaga veel mingeid muutusid toimunud pole, peale selle, et panin ta seisma ära. Rattalaager tegi juba küllaltki jubedat häält ja suverehvi hetkel alla panna pole. Naelaga puudub ka huvi klõbistada.

    Aga olen küüned taha saanud mõningatele juppidele.
    [x] 6.6L klaasipesu paak
    [​IMG]
    [x] Originaal elektriliselt klapitavad peeglid. Tänud kasutajale freeser! Vaja veel leida juhtmestik ja nupp.
    [​IMG]
    [x] Riidest matid salongi. Algselt oli peale liimitud Audi 100, kuid see sai küljest tõmmatud. Sinna peaks mõtlema miskit huvitavat.
    [​IMG]
    Seejärel läksid siis veljed tegemisse. Rehvid sai maha võetud, veljed käisid klaaskuul pritsis ja pinna sai väga heaks. Praeguseks siis veljed värvitud suure teraga hõbedasega. Algselt tahtsin pulbrisse viia, kuid Tartus värvivalik suhteliselt kesine ja ei leidnud sobivat. Seega üks maalrist sõber võõpas nad üle. Tulemusega olen väga rahul.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Võtsin kätte ja tellisin ka intercooleri ära, koos mõne lõdviku ja ühe klambriga. Hetkel plaanis jooksutada teise auto pealt tulev mootor koos K24 turboga. Tulevikus plaan muidugi suurema turbo peale üle minna. Kuna täpsemalt, seda ei tea. Kõik oleneb kuidas rahadega lood on. :D
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sai ka S6 võre märk ostetud, märk täitsa OK seisus. Kleeps oli vaja vahetada ainult. Kleepsud sain kasutajalt Siim89. Tänud sulle!
    Samuti leidsin ka kaua otsitud BOSE märgid, mis sai mingite C5 polstrite pealt maha võetud.
    [​IMG]
    Vana liim ja kleeps said maha kakutud ja pind puhtaks tehtud ja läks ka uus peale.
    [​IMG]

    Selleks hetkeks siis kõik. Ilmselt hakkan autot laiali kakkuma mais ja kas siis mais või juunis läheb ka värvimisse. Värv juba valitud ja tuleb midagi huvitavat, mida ilmselt teistel C4del niipalju leida pole. Prooviks sai ka üks detail värvitud ja värviga jube rahul. Ei jõua enam lõpp tulemust ära oodata. :D Aga sellest kõigest siis lähemalt, kui asjad käes/tehtud on.


    sector
     
  4. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Joouuuujou.
    Audiklubi copypaste siis järjekordselt.
    ------------------------------------------------
    Tervist!

    Aega nüüd omajagu mööda läinud. Vahepeal oli enam-vähem kalla ja talla režiim.
    Aprilli lõpus otsisin audile uued ajutised veljed. Väike stiilinäide :D :
    [​IMG]

    Seejärel sai auto maale viidud ja 1. maist kindlustusleping lõpetatud. Auto seisis mõned nädalad tühjalt, kuna polnud aega, viitsimist, ega ka motivatsiooni temaga tegeleda.
    [​IMG]

    Nüüd siis nädal-kaks tagasi, sai hakatud autot värvimiseks ette valmistama. Kuna salongi lammutamine oli kõige lihtsam siis sai see esimesena ette võetud. Salong küll teise värvikatte alla ei lähe, kuid Bose, peeglite ja igast muude asjade installimiseks vaja tulevikus niikuinii juhtmeid hulgi vedada.
    [​IMG]

    Järgmisena siis sai asutud mootoriruumi kallale.
    [​IMG]

    Kuna esimest korda sai võetud siis loomulikult esimese hooga jäid paar asja lahti ühendamata ja koheselt neid kätte ei saanud.
    [​IMG]

    Kõik lahti ühendatud ja mootor koos kastiga käes.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Koopad ja kapotialune sai keemiat täis lastud ja korralikult puhtaks pestud.
    [​IMG]

    Seejärel sai peale tõstetud teine kapott ja võiski auto treilale lükata, et värvi viia.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vaja veel laepolster, tagumine stange ja logarid eemaldada. Siit ka küsimus targematele. Kas ilma katuseluugita laepolster on üleni kahepoolset teipi täis topitud või mingid kindlad kohad? Katuseluugiga autol oli ainult katuseluugi tagune ala kahepoolsega ja tuli üsna lihtsalt ära. Aga olen kuulnud, et ilma katuseluugita autol pidi eemaldus suhteliselt tappev olema?

    Paar lambist asja ka.
    Sai 2 uut rehvi tellitud, kuna eelmise auto all lõppesid kahel rehvil sisemised ääred ära.
    [​IMG]

    Sai ka essi kelladeplokk lahti võetud ja korralikult ära puhastatud(tolm oli sees).
    [​IMG]

    Sai ka Avustele ventiilid ostetud, et need tavalised mustad päris võõrkehadena ei tunduks. Samuti sai ka el. klapitavate peeglite nupp ostetud(tänud Petu).
    [​IMG]


    Praeguseks hetkeks siis vist kõik. Miskit edeneb siis annan kindlasti jälle siia märku.

    sector
     
    BassEvents, 1aprilia1 and Oismets like this.
  5. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    ac copy paste
    ----------------------------
    Tere klubilised!

    Pole ammu midagi siia kirjutanud, mõni võib-olla arvas, et tegu juba surnud projektiga. Päris nii see pole.
    Tuli vahepeal komplikatsioone vahele. Otsustasin maalrit vahetada ja nüüd ootab auto ikka veel nukralt värvimist. Kuid kiiret otseselt pole, kuna talvel teda niikuinii kokku panna ei saaks. Maal garaaž üsna kitsas ja ei tahaks uut värvi kohe ära rikkuda. Seega plaan on auto kevade lõpuks valmis saada - kuigi lubada midagi ei julge. :D

    Niisiis, vahepeal toimunust ka.
    El. klapitavatele peeglitele sain juba päris ammu juhtmestiku, koos relee ja korraliku lülitiga(tegin kulunud lüliti alcantara kleepsuga üle prooviks). Siis sai tellitud päris reaalset alcantara kleepsu ja sellega osad plastikud üle käidud(osad, kuna rohkem toohetk ei viitsinud).
    Velgedele said rehvid peale koos nende ilusamate ventiilidega.
    Sai ka juhuslikult kodukandist tuttavalt Audi C4 OEM kummimatid soetatud. Juhioma veidi räbalakene aga pole hullu. Oli selline impulss ost. Tagumised korralikud ja kõrvalistuja oma ka OK. Eks tuleb puhtaks teha ja vaadata mis nendega teen. Ilmselt igapäev neid jooksutama niikuinii ei hakkaks.

    Velgedest väikene video ka, saab paremini aru kuidas sädeleb:
    -> VIDEO <-

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Reaalis katsudes ja nähes seda kleepsu on palju mõnusam kui pildil. :D
    [​IMG]

    Sai siis üksaeg ka Saksa ebays kolatud ja leidsin ühed huvitavad asjad. Ise muidugi saksa keelt ei oska, seega saatsin inglise keelse kirja. Vastust muidugi ei tulnud. Seejärel läks kiri google translate ja võite muidugi arvata mis sealt välja tuli. :D Üritasin asja lihtsana hoida, et aru oleks saada. Saatsin siis kirja ära ja 5 minuti pärast oligi vastus olemas telefoni numbriga(kuulutuses numbrit polnud). Kuna mu isa oskab hästi saksa keelt, siis sai number temale saadetud ja lastud uurida asjade kohta. Kutt siis lubas mulle neid asju hoida, kuna oli teada, et me ei saaks enne 1+ kuud järgi asjadele minna. Süda tilkus muidugi iga päev verd ja sai paaniliselt ebays käidud, et kas asjad ikka alles. :D
    Jõudis siis aeg sinnamaani, et oli võimalus järgi minna asjadele. Kõne peale - asjad alles - tuld! Kokku siis 4200km edasi-tagasi. Kohale jõudes muidugi ei suudetud kuidagi uskuda, et Eestist järgi tulime. :D Sai natukene juttu puhutud ja sakslase kahte S6 Plusi imetletud - sedaan ja avant. Ilus vaatepilt. Kutt ise ütles, et ta ei suuda isegi nende autodega 40km jutti sõita ja meie tulime 2100km. :D Asjad käes, süda nii rahul, et õnnest võis lausa pisara poetada(nali?).
    Tagasiteel oli kindel plaan minna omale "uut" autot vaatama, kuna sõiduvahend juba pikemat aega puudus. Kindel plaan oli ligi võtta siis 80 B4, diisel, manuaal ja konditsioneeriga.
    Sai siis Leedust üks ruby red 80 ligi võetud. Hind oli odav, vigu omajag, aga ei midagi hullu - nagu ikka. Auto ka käes, mida veel tahta. 50km peale auto ostu otsustas 130km/h pealt salongiradikas laiali lennata. Sai siis radikas pimedaks tehtud ja koju longatud. Seejärel sai kogu esisilla puksiring ja salongiradikas ja kõike muud vahetatud. Nüüd masin korras ja rahul. Üllatuseks sõidab see 80 jube hästi ja liigub oma 66kw kohta ka mõistlikult edasi.
    Selle auto koha pealt siis rohkem ei peatu.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Aitab teasimisest. Asjadest mille pärast üldse trip ette sai võetud ka siis. Tegu siis S6 Plus originaal alcantara sisuga. Istmed ja polstrid, anti ka istmesoojenduste juhtmestik ja kogu tagaluugi polsterdus kaasa. Polstritel siis anodeeritud mustad liistud ja ka kardinad. Istmed ise 4x soojadega ja elektrilised. Kõik toimetab kenasti.
    Kui kellegil on pakkuda el. istmete juhtmestiku ja mälukarpe, siis olen pakkumistele avatud!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sai ka tavalist puitliistu peale proovitud, aga pole ikka päris see. Peab ikka carboni või miskit muud sebima.
    [​IMG]

    Järgmine asi.
    Sai mõeldud siis akmotorspordi poly ja solid puksiringi peale. Aga siinkohal SUURED tänud kasutajale geo, kes oäästis mind nendest ja valmistas mulle kogu alusvankri puksiringi ja camberplated. Kvaliteediga väga rahul.
    [​IMG]

    Paari päeva eest sai ka C4ja juures käidud ja seisis üsna nukralt. Salong juba hallitas ka. Pean mingipäev uuesti käima ja puhtaks tegema. Aga eks see on paratamatu.
    [​IMG]

    Loodetavasti viitsisite ikka selle pika postituse läbi lugeda. :D

    Järgmise korrani
    A
     
    Oismets likes this.
  6. b00ster

    b00ster Member

    517
    8
    18
    Oppa, edu mees! ;)
    Jään jälgima, kuid seda forumi väga ei vaata :p
     
  7. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Tänud. Tegin ainult slp siia, et eelmise auto teema ka oli ja see nagu jätk sellest. Aga põhiteema audiklubis ja samuti ka streetrace orgis teema olemas. Aga audiklubi ilmselt põhiline jag
     
  8. sector

    sector Member

    428
    8
    18
    Hei ho!

    Enne värvimist tahaks põhja ja koopaid korrastada...- mõeldud, tehtud! Sai auto maale veetud, seejärel sai siis hakatud ette valmistusi liivapritsiks tegema. Esimene mõte siis kohe, et paak alt võtta, mis loomulikult osutus korralikuks peavaluks, esimest korda seda tööd tehes võtab ikka kõvasti aega. :D Differ, käsipiduri trossid jm sai ka muidugi alt võetud.
    Seejärel siis katusele kuuma ja laepolstri eemaldus, mis oli see-eest üsna lihtne. Sai salongist ka järele jäänud polstrid eemaldatud.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Siis sai tagumised logarid eemaldatud ja juhipoolsest koopast avanes siis selline vaatepilt.
    [​IMG]

    Ja juhipoolne tagumine poolraam, ei saanud kahjuks kõigest päris pilte teha, aga paagi taga oli kerge pindmine rooste ja samuti ka kardaani/kasti tunnelis.
    [​IMG]

    Kuna eelmise C4 pealt saime teada, et tagumised karbi nurgad on plastik-katetega, siis oli soov sellel need eemaldada ja ka nende tagant puhtaks lasta. Õnneks on eelmine C4 veel alles ja sai tüüblite kohad ilusti ümber kopeerida ja plastikud lõhkumata eemaldada. Siinkohal, kui kellegil on riiulis vedelemas, tutikad karbiotsade plastikud, siis võib ühendust võtta. Auto küljes olevad olid küll korralikud, aga kui juba, siis paneks uued, aga kahjuks tootmisest maas ja ka traditionis ei leidnud neid.
    [​IMG]

    Seejärel sai auto tagasi treila peale tõmmatud ja onu pinna peale liivapritsitama mindud. Kuna keregrilli, ega miskit muud ei olnud siis sai auto "külili" lükatud nagu vanasti. :D
    Tõstuki abiga sai ettevaatlikult siis kuigi kõrgele ära tõstetud ja seejärel mitmekesi üles lükatud ja plangud alla, et saaks ilusti liivapritsitada.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Liivapritsitud said siis põhimõtteliselt kõik kohad, kus tehase mastiks oli end lahti lasknud või maha kulunud ja kohad, kus rooste vastu vaatas(tagumised koopad; tagumised poolraamid ja nende ümbrus; paagi pealne plekk; kasti/kardaani tunnel kuigipalju; karpide otsad, nii ees kui ka taga; mingi osa lansekatest jne).
    Tulemusega väga rahul ja kuskiltki mingeid auke ega üllatusi ei tulnud. :D
    [​IMG]

    [​IMG]

    Kuna seekord oli asjaga kiire ja venis hommikust õhtusse, siis polnud aega kõigest pidevat pildimaterjali teha.
    Peale pritsi sai siis roostesurm peale kantud.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Peale läheb veel loomulikult ka epokrunt ja cobra, mis on siis juba maalri tööd. Hetkese plaani järgi peaks siis detsembris auto värvi minema. Enne värvi vaja kindlasti ka kõik klaasid eemaldada ja ka kroom liistud jne. Sellega pidi ka maaler hakkama saama. Uksi ja asju pole laiali kakkunud, kuna maalriga oli kokkulepe, et nendega tegeleb ise.

    Lõpetuseks siis ka midagi magusat. Kuna sisimas tahtsin koguaeg audi salongi saada vogelaugenahorn puitliistu, aga kuskilt seda saada polnud, siis olin nõus leppima ka carboniga. Kuulutus tehtud ja mõnda aega möödas - ei midagi. Tuleb välja, et isegi carbonit juba päris keeruline leida, Paar pakkumist küll tulid, aga ainult defektsetele liistudele, mille järele soovi absoluutselt ei olnud.
    Lõpuks siis leidsin joppamise peale liistud, mida olen kaua otsinud ja süda on jube rahul. Nüüd peaks ka salong üpriski perfektne saama, seda muidugi minu silmadele.
    [​IMG]

    Kuna talvel pole võimalust autot kusagil kokku panna, siis ilmselt lükkub see kevade keskele/lõppu. Seega, kui toimub midagi huvitavat või leian miskit, mis väärib postitamist, siis ka teen seda.

    Kui aga ei, siis näeme kevadel! :)
     

Jaga seda lehte