sectori Audi A6 C4 Avant 2.5TDI Quattro - 1996.12

Discussion in 'Lugejate autod' started by sector, Apr 17, 2018.

  1. sector

    sector Member

    425
    7
    18
    Heijou.

    Mõnda aega möödas juba postitustest siin. Mõtlesin siiski, et teen uuest Audist ka siia teema. Teen siis järjekordse audiklubi copy-paste võtte. Plaanid suured, palju miskit teha jõuab, eks see selgub aja käigus.
    Head lugemist :)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Tervist!

    Niisiis, järgmine raamat ja uued peatükid.
    Sai peale teise autokereseisust kuulduna mõeldud teiste markide peale ja ka teiste Audide peale...kuid ei suutnud siiski diisel C4Qst nii kergelt loobuda ja mõtlesin, et proovin siis uuesti. Ehk veab see kord natukene rohkem. :D
    Uueks isendiks siis järjekordselt A6 C4 TDI Quattro, samuti hõbedane nagu ka eelmine. Auto sai toodud mõned kuud tagasi kasutaja Petu käest, tänud talle. Auto on siis pärit aastast 1996(dets.) ja olen hetkel selle isendiga üsna rahul. Teha on muidugi palju ja vigu leiab nagu vanal autol ikka kombeks. See eksemplar on toodud Eestisse 2007 ja kere on jube heas seisus. Plaanid autoga on suured, kuid eks nendest teen juttu siis kui asjad kätte jõuavad.
    Peale auto koju vedamist(kuna polnud ülevaatust ja kindlustust, ning oli vaja osa detaile külge panna) sai kõik filtrid ja õli vahetatud. Kõik rihmad ja käbi otsa polt kaasaarvatud. Samuti sai ka sumbutaja enne katte külge pandud, kuna see puudus. Seejärel sai auto kokku pandud. Tagaluugi juhtmestik ajutiselt korda tehtud ja ka uus Boschi kojameeste ring külge pandud. Auto sai seest mingilmääral puhtamaks tehtud, kokku pandud ja aku täis laetud. Seejärel sai temaga koju sõidetud ja järgneval päeval sillastendi, kuna sild oli üsna paigast. Sillastendis selgus, et tagumised külgkalde vardad ja üks esimene õõtsapuks läbi. Need said lemförderi toodangu vastu välja vahetatud. Sild paigas, järgmine peatus ülevaatus. Ülevaatus puhtalt läbitud ja võiski sõitmine pihta hakata.

    Lisade poolest üsna vaene:
    [x]
    2x el. aknad
    [x]Kliima
    [x]S6 tume tekstiil sisu
    [x]2x istmesoojendused
    [x]S6 rool
    [x]Tehase puldiga kesklukk(2 võtit)
    [x]Plokisoojendus
    [x]Teisaldatav kärukonks
    [x]Koeravõrk,pagasiruloo
    Ja sellega põhimõtteliselt lisade kohapealt asi piirdub.

    Kuna auto oli Petu käes üsna pikalt seisnud, siis on ka paratamatult tulnud mõned vead juurde.
    Hetkel siis teadaolevad vead:
    [x]
    Juhipoolne esimene pooltelje välimine ots vaikselt nagiseb
    [x]Juhipoolne esimene rattalaager on hakanud vaikselt häält tegema
    [x]Juhipoolne esimene välimise otsa pooltelje kumm katki
    [x]Paak lekib
    [x]Juhiuksel kummiliist puudu
    [x]Tagumine differ on õrnalt niiske
    [x]Esimeses klaasis mõra
    [x]Hiljuti otsustas kapotitross salongist pooleks minna

    Tulevikuplaanid:
    [x]
    Bose peale[olemas]
    [x]
    Lukuga tagumine differ[olemas]
    [x]
    Püsikas[olemas]
    [x]
    S6 stange, tiivad, tagumine paneel jnejne[olemas]
    [x]
    Servotronic roolilatt[olemas]
    [x]
    S6 pidurid ja madaldus[olemas]
    [x]
    Ülevärvimisse, värvivahetus
    [x]Uus esiklaas
    [x]Aku pagassi nagu eelmisel C4jal
    [x]4x el. aknad ja istmesoojad
    [x]Tagaluugi juhtmestik korralikult korda
    [x]Teise C4ja pealt mootor, koos kasti ja K24 setiga ümber tõsta
    Ja nii edasi. Plaanid suured, eks näis kui kiirelt ja kui palju neist teoks saab.

    Panen veidi pildimaterjali ka:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Autol oli algselt tagaluugil ja kapotil mustad täpid/laigud, kuna Petu plaanis mingeid detaile värvida, siis võõpas POR15ga üle seniks kuni auto seisis.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Kuna salongis laetuli ei põlenud, sai ukseandureid vaatama hakatud ja selgus, et üks vajaski vahetust.
    [​IMG]
    Panin külge S6 kellad ja ka uue käigukanginupu, originaal ei meeldinud ja S6 plusi oma vajaks uut nahka. Selle nupuga väga rahul.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lemfi külgkaldevardad, õõtsapuks + teise C4 talvekad alla.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lasin kohalikus värvipoes värvikoodi järgi sprei värvi segada, ilmselgelt see kokku ei läinud ja jäi toonivahe. Aga vähemalt ei häiri nii palju silma, kui need mustad laigud. Ja ei kavatse seda spreipornot pikaks ajaks jätta.
    [​IMG]
    Sai korralik pigipesu tehtud ja läks vaha peale.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sõbrapilt teise TDIQga.
    [​IMG]
    AAT lukuga tagadiffer S4 2.2T alt, koos kogu juhtmestiku ja kõige muu juurde kuuluvaga.
    [​IMG]
     
  2. sector

    sector Member

    425
    7
    18
    Talverõõmud
    [​IMG]
    Numbrituledesse ja salongi läksid LEDid, samuti said ka teise C4ja pealt tuled ümber tõstetud, kus lähis ja kauges xenonid jne. Algsed tuled ei näidanud suurt midagi.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    S6 servo latt
    [​IMG]

    Kokkuvõtteks autoga rahul ja mingeid suuri vigu hetkel pole, kuna niikuinii läheb ilmselt kevade/suve poole pulkadeks, siis saab ka kõiksugu vead likvideeritud korralikult. Hetkel on lihtsalt oluline, et oleks liikumisvahend olemas ja kannataks kevade/suveni ära sõita.
    Kindlasti unustasin ka mingeid asju lisada, kuid küll neid jõuab ka hiljem teha!
    Tänud veelkord kasutajale Petu!


    sector
     
  3. sector

    sector Member

    425
    7
    18
    Hei klubilised.

    Mõni aeg nüüdseks möödas viimasest postitusest. Auto endaga veel mingeid muutusid toimunud pole, peale selle, et panin ta seisma ära. Rattalaager tegi juba küllaltki jubedat häält ja suverehvi hetkel alla panna pole. Naelaga puudub ka huvi klõbistada.

    Aga olen küüned taha saanud mõningatele juppidele.
    [x] 6.6L klaasipesu paak
    [​IMG]
    [x] Originaal elektriliselt klapitavad peeglid. Tänud kasutajale freeser! Vaja veel leida juhtmestik ja nupp.
    [​IMG]
    [x] Riidest matid salongi. Algselt oli peale liimitud Audi 100, kuid see sai küljest tõmmatud. Sinna peaks mõtlema miskit huvitavat.
    [​IMG]
    Seejärel läksid siis veljed tegemisse. Rehvid sai maha võetud, veljed käisid klaaskuul pritsis ja pinna sai väga heaks. Praeguseks siis veljed värvitud suure teraga hõbedasega. Algselt tahtsin pulbrisse viia, kuid Tartus värvivalik suhteliselt kesine ja ei leidnud sobivat. Seega üks maalrist sõber võõpas nad üle. Tulemusega olen väga rahul.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Võtsin kätte ja tellisin ka intercooleri ära, koos mõne lõdviku ja ühe klambriga. Hetkel plaanis jooksutada teise auto pealt tulev mootor koos K24 turboga. Tulevikus plaan muidugi suurema turbo peale üle minna. Kuna täpsemalt, seda ei tea. Kõik oleneb kuidas rahadega lood on. :D
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sai ka S6 võre märk ostetud, märk täitsa OK seisus. Kleeps oli vaja vahetada ainult. Kleepsud sain kasutajalt Siim89. Tänud sulle!
    Samuti leidsin ka kaua otsitud BOSE märgid, mis sai mingite C5 polstrite pealt maha võetud.
    [​IMG]
    Vana liim ja kleeps said maha kakutud ja pind puhtaks tehtud ja läks ka uus peale.
    [​IMG]

    Selleks hetkeks siis kõik. Ilmselt hakkan autot laiali kakkuma mais ja kas siis mais või juunis läheb ka värvimisse. Värv juba valitud ja tuleb midagi huvitavat, mida ilmselt teistel C4del niipalju leida pole. Prooviks sai ka üks detail värvitud ja värviga jube rahul. Ei jõua enam lõpp tulemust ära oodata. :D Aga sellest kõigest siis lähemalt, kui asjad käes/tehtud on.


    sector
     
  4. sector

    sector Member

    425
    7
    18
    Joouuuujou.
    Audiklubi copypaste siis järjekordselt.
    ------------------------------------------------
    Tervist!

    Aega nüüd omajagu mööda läinud. Vahepeal oli enam-vähem kalla ja talla režiim.
    Aprilli lõpus otsisin audile uued ajutised veljed. Väike stiilinäide :D :
    [​IMG]

    Seejärel sai auto maale viidud ja 1. maist kindlustusleping lõpetatud. Auto seisis mõned nädalad tühjalt, kuna polnud aega, viitsimist, ega ka motivatsiooni temaga tegeleda.
    [​IMG]

    Nüüd siis nädal-kaks tagasi, sai hakatud autot värvimiseks ette valmistama. Kuna salongi lammutamine oli kõige lihtsam siis sai see esimesena ette võetud. Salong küll teise värvikatte alla ei lähe, kuid Bose, peeglite ja igast muude asjade installimiseks vaja tulevikus niikuinii juhtmeid hulgi vedada.
    [​IMG]

    Järgmisena siis sai asutud mootoriruumi kallale.
    [​IMG]

    Kuna esimest korda sai võetud siis loomulikult esimese hooga jäid paar asja lahti ühendamata ja koheselt neid kätte ei saanud.
    [​IMG]

    Kõik lahti ühendatud ja mootor koos kastiga käes.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Koopad ja kapotialune sai keemiat täis lastud ja korralikult puhtaks pestud.
    [​IMG]

    Seejärel sai peale tõstetud teine kapott ja võiski auto treilale lükata, et värvi viia.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vaja veel laepolster, tagumine stange ja logarid eemaldada. Siit ka küsimus targematele. Kas ilma katuseluugita laepolster on üleni kahepoolset teipi täis topitud või mingid kindlad kohad? Katuseluugiga autol oli ainult katuseluugi tagune ala kahepoolsega ja tuli üsna lihtsalt ära. Aga olen kuulnud, et ilma katuseluugita autol pidi eemaldus suhteliselt tappev olema?

    Paar lambist asja ka.
    Sai 2 uut rehvi tellitud, kuna eelmise auto all lõppesid kahel rehvil sisemised ääred ära.
    [​IMG]

    Sai ka essi kelladeplokk lahti võetud ja korralikult ära puhastatud(tolm oli sees).
    [​IMG]

    Sai ka Avustele ventiilid ostetud, et need tavalised mustad päris võõrkehadena ei tunduks. Samuti sai ka el. klapitavate peeglite nupp ostetud(tänud Petu).
    [​IMG]


    Praeguseks hetkeks siis vist kõik. Miskit edeneb siis annan kindlasti jälle siia märku.

    sector
     
    BassEvents, 1aprilia1 and Oismets like this.

Jaga seda lehte