Silindri ülepuurimine/ uus silinder

Discussion in 'Help!' started by tms, Juuli 12, 2012.

  1. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    Tervist.


    Et hetkel masin ju kõik sõidab jms (võrriks tms classic), kuigi on palju sõitnud, nii 19k ja rohkemgi...siit ka küsimus,et kui kunagi ära laguneb, siis teab mida edasi teha.

    Kui palju (mitme cc-ks) on üldse võimalik 50cc 4t silindrit üle hoonida, ja kes sellega siit foorumist tegeleks ntx?
    Teine küsimus, mis veel mõttes on, et kui panna, www.ts-motors.ee,sealt see "80" cc st. 72 cc komplekt peale-suht ära on tüütanyd see 50cc-na joristamine (uut rollerit osta ei kavatse, seda varjanti pole mõtet pakkuda:D), et need kes selle peale on pannud, kas peab kaua vastu, kui kõik "sissesõidud" korralikult teha, mnt-e otsi võib julgelt teha, ilma et peaks midagi kartma? Väntvõll stockina peab vastu?
    Tarvitab veidi rohkem õli, kui peaks, ei suitse..50cc-na siis


    Kiiret selle teemaga pole, kuna hetkel sõidab veel.
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Hoonida ei anna teda midagi suuremaks, hoonimine on silindriseinte karestamine uute rõngaste kiiremaks sissetöötamiseks.
    4 taktilisele ei ole mingit mõtet suuremat kogust õli panna kui peab, nad ei põleta õli nagu 2 taktilised.
    Silindri enda vastupidavusest ei tea rääkida, kuna pole kunagi 4 taktilist rollerit omanud. Väntvõll on enamusel stock, kuigi peal suuremadki silindrid kui 72ccm, seega peaks vastu küll pidama.
     
  3. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    aa okei, nüüd tean mis hoonimine on :9

    No ega ma ei panegi õli rohkem vms, ikka normi piires, aga ta võtab selle võrdlemisi ruttu ära ja peab tihti juurde panema.


    Otsisin ja otsisin, neid 90cc silinrikomplekte , mis nö-50cc-le mõeldud, kuid ei leidnud, kõige suurem mis oli, see 72, et lihtsalt hinnavahe võrrelda...

    Ja nu eks võite sisi 90cc st ka rääkida, vastupidavus jne, kannatab pikki otsi jne.

    Sry kuid ise pole mootorite hingeeluga kursis, ei tea neid asju...

    e: leidsin juba, Relibet oü, ja hinnavahe ainult 10 eurot.
    90Cc sobib originaal 50nese mootori asemele, et vänta ei pea puutuma jne ?

    sry, veidi toppeltküsimus sai...
     
  4. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Tossab siniselt? Õlirõngad läbi ning põletab õli.
     
  5. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    Absaluutselt ei suitse, ega midagi...
     
  6. Anz

    Anz Member

    762
    0
    16
    Kui suurema silku paned siis peah õhu võtu ava suuremaks tegema muidu kärrsab läbi
     
  7. Risto5

    Risto5 Member

    215
    0
    16
    Minu kunagisele hiinakale andis jõudu ainult juurde ning kiirust ei saavutanud kellagi. Loobusin hiinakast ja enam ei taha ühtegi 4t rollerit. Kui tõesti silku läbi ja raha on siis miks mitte
     
  8. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    Päris kindel pole, et see silku läbi on, aga mine tea.

    Ega polegi sellest nn. 90cc st suurt kiirust väga lootnud, peaasi, et keriks kiiremini veits-tipuni ära siis...vms
    Sest praegune "top speed on varjeeruv nii 55-70kmh( kahekesi igasuguse alla arvestuse, 30-35 vb 40 kmh ), kui gaas põhjas on, varemalt tuli see 55 kmh suht "kiiresti" ära, aga no praegu läheb aega ikka :D, vbl probla jobla siduris, täna paneb uue, ehk paraneb..

    Ja nsm küsides, et kas 4t-le läbisõitu 19k ringis (spidol 15170), on palju või vähe, kõik stock, võtab varasemast veidi rohkem õli. Enne sõitu tavaliselt soendan ka nii 3minta ( sai ka vahepeal ilma soendamata, ls oli siis umbes 6k kanti, kohe starditud vot külma mootoriga õlikulu kasvas kohe märgatavalt, pärast normaliseerus kui uuesti enne sõitu soendasin). Kuid praegu "soojendades" tundub, et õlikulu suurenenud. Ja sissesõit uuena korralikult tehtud, kui see midagi ütleb.


    Kui tööl käisin (20km üks ots) siis panin umbes ikka nii 3-4 päevA tagant sutsu õli juurde....
     
  9. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0

    Nu see selline timmimise teema :D :D

    sorry, for double...
     
  10. kapusta

    kapusta New Member

    194
    0
    0
    ei kärssa midagi nii lihtsalt, peaasi et lahja segu poleks ja jahutustiivik korralik.
     
  11. kapusta

    kapusta New Member

    194
    0
    0
    vaata ega silku vahelt välja tilgu, endal oli samamoodi, aga pidin peale pooletunnist sõitu juurde kallama sest et lausa jooksis õlist tühjaks:D
    aga 90cc annab jõudu märgatavalt juurde, kiirendust parandab, aga mingit 2takti minekut pole mõtet loota. tippu ka eriti juurde ei tule.
    soovitan naraku komplekti, palju kvaliteetsem kui need paarikümneeurosed käkid.
     
  12. Risto5

    Risto5 Member

    215
    0
    16
    See paarikümne eurone käkk toimib väga hästi kui ei lase peeneks sissesõidul. Kiirendus paranes, vahet ei ole et kas sõidad viiekesi v üksi alati saavutas sama kiiruse sama kiiresti. Kõige paremini oli peale silku vahetust tunda kui reduktoris lülituma " teine käik" sisse.
     
  13. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    Ei no sissesõidud teen korralikult jms, või no olen teinud.

    Aga sumpa tihend on küll puudu jh, see kadus iseenesest suure maxxxima juures, eelmise aasta lõpus ära, ja "löriseb" siiamaani...ei oska het´kel öelda, kas tilgub kuskilt või ei...

    Tipp jms poogen, peaasi, et jõudu oleks selle "tippkiiruseni" jõudmiseks :d
     
  14. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    Tervist.

    Aga mis vända laagrid panna tuleks vms, kui jutt 90cc-st ja kas üldse peab panema ?
     
  15. Risto5

    Risto5 Member

    215
    0
    16
    Osta samad mis stockid , 4 takti ei anna nii Hullu pauku kui 2 takti ja need on pideva õli see mis omakorda pikendab ka eluiga.
     
  16. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    ohjah, kuradi hiinlane, eile ei saanud muud tarka teha kui jälle lükata..õnneks ca. 500m Rommi poe eest koduni :D

    Lihtsalt ei läinud starterist käima, ja vänt ei suutnud ka elule turgutada.

    Ja praegu ongi nii, et starterist käima ei lähe, vändast veel vbl kuidagi tampimise peale läheb-aga ma mugav vend ja ei viitsi ikaldusega ringi sõita-lükkan tuttava automehaaniku juurte "läbivaatusele" ja siis näeb, kui palju raha läheb...

    Peale relibeti ka mingi pood 90cc-sid müüb vms? Saaks hindasid võrrelda...
     

Jaga seda lehte