ni ja mis neis halba siis on> nagu kumb sitem v6i erilist vahet pole , ja kui oskad midagi v2limuse kohta kah 6elda , et kuidas aru saada siis oleks v2ga tore.
Kuidas aru saada, on lihtne. Süüte sisse paned ning starterit annad - ditech teeb hoopis teist häält käima pannes kui street, lihtsalt selle pärast et üks on karpaga, ning teine sissepritsega.
ditechil pole kickstarterit minuteada ja morini motol on veepump eraldi piaggio motol aga mootori sees
aga samas on ka morini mootoriga karpaga varjante olemas ja liikvel nii et sellekoha pealt võid jah eksida natuke (veepumba) aga kickstarter peaks karpavarjandil olema (morini mootoril)
Ei,akuga töötab ainult,silindreeid ega sidureid ega asju pole,ainult aku,suur aku on mootori ploki asemel.
kui ma ei eksi siis tal pekas olema ka plastikust variokaas mis tähendab et kicki on võimatu panna aga kui panna karpaga masina variokaan siis saab ka kivki panna :roll: :roll: Parandage kui eksin 8)
kas mitte ditechil pole plastikust variokaan?????? olen seda kuulnud kusagilt aga 100% kindel ei ole!!!!!! :roll:
hetk tagasi just kiskusin õhe ditecki pulkadeks, di teckil on plastikust varjaatorikaan, kuhu kick stardi paigaldamine on algeliste teadmistega äärmiselt keeruline. diteck vajab käivitamiseks akut, kuna tollel on üpriski raske ehitusega elektriskeem, kuhu kuuluvad ka nn aju ja bensupump, mida erinevalt teistel masinatel pole. Üldiselt on street ja diteck välimuselt 1:1le võrreldatavad, kuid siiski kindlaim võrdlus oleks ditecki poolne kick süsteemi puudumine.
Aga piaggio mootoriga sissepritsel ju on kickisüsteem?Kellegil siin foorumis oli Ril sissepritse ning kickstarterisüsteem täiesti olemas.