Tervist, leidsin hiljuti internetist ukraina motofoorumist teema 2silindrilise Suzuki Rani kohta. Ühesõnaga, pisikeselt 1983 aasta mopeedilt võeti mootor alt ära, ning seotati teine samasugune, mõlemat mootorit modifitseeriti ning lõpptulemuseks saadi 2 silindriline mootor. Siia teemasse hakkan kirjutama sama mida kirjutatakse sinna, ainult, et tõlgin seda eesti keelde, kuna ise ei ole siiani ühtegi rollerit 2 silindriga näinud, siis mõtlesin, et ehk on huvitav jälgida kuidas seda ehitatakse.Üritan teid asjadega kursis hoida ning küsimustele vastata. Stay tuned ! 8) NB! kõiki uuendusin kirjutan esimesse postitusse punktikestena. Näiteks >>1),2),3)<< roller ise : siis ühendati kaks sellist mootorit ja tulemus oli niisugune: 1)Väntvõll on hetkel sellises seius, et kolvid käivad samal ajal üles-alla, kuid ehitatud on nad nii, et seda saab muuta. (ehk kui üks kolb läheb üles, teine läheb alla) Hetkel on põhiküsimus, see, et kuidas saada tööle süütemäng. Kuna töötäitja töö on hästi tehtud, siis võib üpris kindel olla, et sellinne süsteem peab vastu.
Pole küll see masin, aga siin üks hea video kuidas kahesilindrilist teha https://www.youtube.com/watch?v=WuU_9ZesGCg
vahepeal oli siin üks italjet formule 125cc 2 silindriline, oli isegi 300'ga müügis. ei teagi mis tast saanud on, töötas ja oli korralik
See Italjet ongi kahesilindriline.Selle Suzuki ehitati kahesilindriliseks. NikolaiR võiksid lugeda reegleid! 5. Teema algataja võib teha teema ainult enda masinast.
Kahjuks ei ole, mootor jõudis selle mehe kätte juba sellisena, mootorid olid ühendatud sedasi tema hea sõbra poolt.